וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק ביוקר המחייה: ראשי הערים מצטרפים למחאה

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 14:59

גם ראשי הערים מצטרפים למאבק ביוקר המחייה, סנונית ראשונה של שי חג'ג' יושב ראש המרכז לשלטון אזורי הקורא לתחנות הדלק להוזיל עלויות." יש מקום לנצל את הכוח הצרכני שבידי הרשויות המקומיות כדי למתן את ההתייקרויות"

המאבק ביוקר המחייה: היענות גדולה של ספקי דלק לקול הקורא של יושב ראש המרכז לשלטו אזורי וראש מועצת מרחבים שבנגב להוזלת מחירי הדלק. במועצה מעריכים שרשויות נוספות יצטרפו ליוזמה.

יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג': "יש מקום לנצל את הכוח הצרכני שבידי הרשויות המקומיות כדי למתן את ההתייקרויות"

המועצה האזורית מרחבים, שבנגב המערבי, פירסמה קול קורא לכל תחנות הדלק בארץ להוזלת מחירי הדלק לתושבים. המועצה הזמינה את חברות הדלק להציע הנחה לתושבי מרחבים ממחיר הבזן. החברה שתציע את ההנחה המירבית, תזכה בקול קורא, התושבים יקבלו כרטיסי תדלוק שתנפיק הזוכה ולמעשה החברה הזוכה תקבל עדיפות כלכלית לתדלק רק אצלה.

תחנת פז בפתח תקווה 31 במאי 2022. ראובן קסטרו
תחנת פז בפתח תקווה 31 במאי 2022/ראובן קסטרו

מועצת מרחבים מבקשת להרחיב את היוזמה ולפנות גם לרשתות מכירה ושיווק בתחומים נוספים כדי לנצל את כוח הקנייה של התושבים.

שי חג'ג' ראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז השלטון האזורי "לנוכח עליות המחירים החדות בתחומים שונים, יש מקום לנצל את הכוח הצרכני שבידי הרשויות המקומיות כדי למתן את ההתייקרויות. זו רק ההתחלה ובהמשך נרחיב זאת לתחומים נוספים. אני מאמין בכוחן של הרשויות המקומיות להתארגן וללכד את התושבים לכוח צרכני שיוכל לרסן את ההתייקרויות במשק."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully