וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עיריית אשדוד הגיש תלונה נגד השופט "המעתיק"

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 10:30

לאחרונה התפטר השופט יוחנן כהן, מנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי, הגיש תלונה רשמית לנציב תלונות הציבור על השופטים. "השופט לא היסס לרמוס אותי"

עיירית אשדוד בתלונה רשמית לנציבות תלונות הציבור נגד שופטים: "השופט יוחנן כהן העתיק לכאורה חלקים מהותיים בסיכומי תביעה נגדנו"

"השופט יוחנן כהן העתיק חלקים מהותיים מסיכומי התובעים, מבלי שהיה לכך תימוכין בראיות שהוצגו בפניו, תוך פגיעה בי. הריני להגיש עוד תלונה בעניינו". כך כותב מנכ"ל עיריית אשדוד אילן בן עדי לנציב תלונות הציבור של השופטים, השופט אורי שוהם, במכתב תלונה רשמי בעקבות הגילוי, לכאורה, ולפיו השופט כהן העתיק קטעים נרחבים מתוך פסקי דין בלי לציין שמדובר בקטעים מועתקים.

בחודשים האחרונים מאז התחקירים בתקשורת על החשדות כנגד השופט כהן, עמלו בעירייה על תגובה משפטי אך בשבוע האחרון התפטר השופט כהן מתפקידו.

המנכ"ל בן עדי מתייחס במכתב התלונה, על דיון בו ישב השופט כהן ודן בעניינם של שני עובדי עיריית אשדוד, אשר הגישו תביעות כנגד העירייה. השופט כהן בנה תזה שלמה והתעלם ממתן הסבר הולם לדברים שאמר בן עדי, תוך התעלמות מתשתית ראייתית התומכת בעמדת העירייה. השופט ביסס על פי הקלטה שנמסרה לו שני פסקי דין, בהם העביר השופט ביקורת חמורה על המנכ"ל, תוך התעלמות מוחלטת מהראיות שהוצגו בפניו.

מנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי במכתב תלונה רשמי לנציב תלונות הציבור נגד שופטים. צילום :אורי קריספין, אתר רשמי
מנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי במכתב תלונה רשמי לנציב תלונות הציבור נגד שופטים/אתר רשמי, צילום :אורי קריספין

"העתקות אלה מתוך סיכומיו של בא כוחו של אחד התובעים, שהשופט לא טרח בכלל לאמת את הבסיס העובדתי לעובדות הנטענות בעניין זה, נולדו מתוך כוונה תחילה, לבסס פסק דין, על בסיס תחושת בטן, שכיוון שלא היה לה תימוכין במציאות נדרשה לביסוס עובדתי ממקור שלא היה קיים", טוען בן עדי במכתבו, ומפרט את ההעתקות שנעשו לכאורה בפסק הדין של השופט כהן.

עוד טוען בן עדי במכתב: "התנהלותו של השופט כהן, בפרשת התובעים, הייתה התנהלות דורסנית, כאשר במסגרת התוצאה אליה כיוון, לא היסס השופט כהן לרמוס אותי, לצטט מתוך סיכומי התובעים טענות שלא הוכחו, ולהצמיד עדים מתיק אחד לתיק השני".

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully