וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבד עד יומו האחרון": הכלב היחיד בעולם שהוא ראש עיר הלך לעולמו

1.8.2022 / 14:48

כלב הגולדן רטריוור Mayor Max השני עמד בראש העיירה איידילוויילד שבקליפורניה, המונה כ-3,500 תושבים, והורדם בגיל 9 לאחר ניתוח מסובך שלא צלח: "הוא אהב ללכת לעבודה בכל יום, כשבמקרה שלו מדובר בלצאת החוצה ולהגיד שלום לכל התושבים"

הכלב ראש העיר מקס. עמוד הפייסבוק של Mayor Max, אתר רשמי
מי יהיה ממשיך דרכו? Mayor Max/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של Mayor Max

לעתים נושאי משרות זוכים לכינויים מעליבים, ולא אחת הם מקבלים את התואר המעליב "כלב". בעיירה איידילוויילד בקליפורניה התואר הזה אינו עלבון כלל וכלל, כשכבר שנים ראש המועצה, המונה כ-3,500 תושבים, הוא הולך על ארבע. הקהילה חובבת החיות החליטה ב-2012 שכל ראשיה יהיו בעלי חיים, וכלב גולדן רטריוור בשם מקס נבחר לתפקיד. כעבור שנה הלך מקס לעולמו, ובמקומו נבחר מקסימוס מייטי דוג מולר השני, או בקיצור Mayor Max II, שהיה אז בן מספר חודשים.

כעת איידילוויילד תאלץ לחפש ראש עיר חדש, כשמקס השני מת גם הוא לאחר שעבר ניתוח אותו לא שרד והוא בן 9 בלבד. "הוא שירת את הציבור עד יומו האחרון", אמרה בעליו פיליס מולר, האמונה על כל הנבחרים בעיירה בשל תרומותיה הנדיבות, "היו לו חיים טובים כי הוא אהב ללכת לעבודה בכל יום, שזה במקרה שלו לצאת החוצה ולפגוש את תושבי איידילוויילד".

מקס הופיע בתוכניות רבות והפך מטבע הדברים לאטרקציה. יש לו חשבונות ברשתות החברתיות. "ביקשתי ממנו שיישאר איתנו ברוחו", ספדה לו פיליס, "נעשה כעת הפסקה מהרשתות. מקס עלה לגן עדן בשלווה. כמו שהוא היה נוהג לומר - 'אני אוהב את כולכם לנצח ואני מעריך את החברות שלכם'".

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully