וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים לכם על העצבים? מכללת הורים תסייע עם הילדים בחופש בגדול

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 16:29

קשיים בחופש הגדול? ביוזמת ראש העיר ראשון לציון, מכללת הורים תסייע בהתמודדות עם אתגרי הילדים בחופש הגדול. רז קינסטליך: "פעמים רבות סיוע חיצוני עוזר להורים ולילדים, תכנית מכללת הורים שיזמה העירייה מעניקה להם כלים להתמודד עם הקשיים ולהתגבר עליהם"

מכללת הורים תסייע בהתמודדות עם אתגרי הילדים בחופש הגדול. צילום: דוברות ראשון לציון, אתר רשמי
מכללת הורים תסייע בהתמודדות עם אתגרי הילדים בחופש הגדול/אתר רשמי, צילום: דוברות ראשון לציון

הורים חווים לא מעט אתגרים עם ילדיהם, במיוחד בחופש הגדול בחודשי הקיץ. בעיריית ראשון לציון יצאו ביוזמה חדשה ומעניקים להורים שירותים רבים להתמודדות עם ילדיהם, ביניהם ייעוץ פרטני, טיפול משפחתי וסדנאות בתחומים רבים.

חודשי הקיץ מציבים לא מעט אתגרים בפני הורים לילדים. על מנת לסייע להורים לצלוח את החופש הגדול, מעניקים בעיריית ראשון לציון סל שירותים במסגרת מכללת הורים במחירים מסובסדים. המיזם נולד מתוך מטרה להעניק ידע, תובנות וכלים להורים לקיום יחסים מיטביים עם ילדיהם ועם הסביבה החינוכית בה הם שוהים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "בראשון לציון יש לא מעט משפחות צעירות אשר מתמודדות לראשונה עם אתגרים הניצבים בגידול ילדיהן. לכן החלטנו להעמיד לרשות ההורים כלים וסיוע מקצועי שישמש אותם ואת ילדיהם. פעמים רבות סיוע חיצוני עוזר להורים ולילדים ומעניק להם כלים עתידיים להתמודד עם הקשיים, ואף להתגבר עליהם. אני מזמין את ההורים והילדים להשתתף באפשרויות הרבות שהעמדנו עבורם".

אפרת אברמוביץ', משנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה, מסרה: "הורים רבים נתקלים בשלב כלשהו בקושי עם ילדיהם, ולעיתים יש צורך בסיוע של אנשי מקצוע. מכללת הורים הנה חלק ממערך השרותים לתושב שמספקת עיריית ראשון לציון תחת מנהל קהילה ומספקת להורים בראשון לציון ליווי צמוד בכל קושי או אתגר בפניו הם ניצבים. אני מזמינה את הקהילה בראשון לציון לקחת חלק בתוכניות הרבות שמוצעות ולהיעזר בהן לטובת תקשורת טובה ונכונה עם ילדיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully