וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמר המפרץ: 250 בני נוער מצרפת שומרים על חופי אילת

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 14:01

250 בני נוער מצרפת המתארחים באילת הצטרפו לבני הנוער המקומיים ויצאו למבצע משותף של ניקיון חופים

בני נוער מצרפת המתארחים באילת במסגרת פעילות החוויה הישראלית, הצטרפו לקבוצת הנוער "משמר החופים" שהקימה עיריית אילת, וביחד יצאו למבצע ניקיון והסברה משותף בחופים.

אל משמר החופים ונוער שומרי המפרץ הצטרפו כאמור, 250 בני נוער מתנדבים מצרפת כחלק מפעילות של חברת התיירות החינוכית "החוויה הישראלית",. כל זאת בשיתוף היחידה לאיכות הסביבה בעיריית אילת וארגון Ocean Citizen הפועל להגברת המודעות לחשיבות הימים והאוקיאנוסים לכדור הארץ. יחד הם סיירו בחופים וקיימו פעילות הסברה וניקיון משותפים בתקופה בה החופים מלאים ברוחצים.

משמר המפרץ באילת. צילום: בועז סמוראי, אתר רשמי
משמר המפרץ באילת/אתר רשמי, צילום: בועז סמוראי

עמוס חרמון, מנכ"ל חברת 'החוויה הישראלית' אמר: "שמחנו לראות את ההתגייסות האדירה של בני הנוער מצרפת לניקוי החופים ברחבי אילת יחד עם חבריהם הישראלים. דווקא בעידן של משבר האקלים, לים בריא תפקיד מפתח בהתמודדות - הוא המזגן שלנו, מייצר חמצן עבורינו, סופח גזי חממה מזיקים, מספק מזון, משמש מקור לתרופות, לחינוך לתיירות ולנופש ועוד. לכן, המשימה שלנו היא לשמור עליו ולדאוג שיהיה נקי ובריא, וכהתחלה - לשמור על חופים נקיים מאשפה ופסולת, זה בידיים שלנו. אני בטוח כי המשתתפים למדו ויעבירו את המסר המרכזי - את הפסולת שאנחנו מייצרים צריך לקחת למתקני האשפה השונים ולא להשאיר אותה בחוף".

ראש העירייה - אלי לנקרי ברך על הפעילות וציין, כי העיר אילת התברכה בנוער נפלא הגדל על ערך הנתינה. במסגרת זו ובהתאם להנחיית ראש העירייה מועסקים 20 בני נוער במהלך הקיץ המסייעים בשמירה על החופים במהלך ימי הקיץ העמוסים, ומהווים את משמר החופים.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully