וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה לכל המשפחה: הפנינג אמנות ענק בהוד השרון

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 13:33

רוצים להציג במוזיאון הפתוח הכי גדול בהוד השרון? תאגיד המים של הוד השרון עושה 'מייק אובר' לקירות החיצוניים של מתקן בריכת המים. הצבעים עלינו, הכישרון עליכם

"מיה", חברת המים של הוד השרון, מזמינה את תושבות ותושבי הוד השרון לפעילות משפחתית בבריכת המים "נצח ישראל" שמנהלת החברה וממוקמת על רחוב חיים וייצמן.

במסגרת הפעילות שתתקיים ביום שישי 29 ביולי בין 9:00 ל-11:00 ובשבת 30 ביולי בין 16:00 ל-18:00, יבוצע "מייק-אובר" כולל במסגרתו יוכלו המשתתפות והמשתתפים ליצור אמנות על גבי הקירות החיצוניים של המתקן באמצעות חומרי יצירה שיסופקו על ידי "מיה".

הפעילות, שפתוחה ללא עלות, מיועדת לתושבי ותושבות העיר מגיל 9 ומעלה כמו גם לאמניות ואמנים חובבים או מקצועיים, מתקיימת כחלק מיוזמה לרענן את מתקני התשתית של "מיה" ולהפוך אותם למקומות ידידותיים יותר, נעימים יותר ומחוברים יותר לקהילה. עוד יחולקו במקום מי שתייה קרים וקרטיבים מרעננים.

מגדל המים של הוד השרון לפני המייק אובר. צילום: תאגיד המים הוד השרון, אתר רשמי
מגדל המים של הוד השרון לפני המייק אובר/אתר רשמי, צילום: תאגיד המים הוד השרון

היועצת והמנהלת האמנותית לפרויקט היא ענת גרינברג, תושבת הוד השרון. גרינברג היא בוגרת המדרשה לאמנות בית ברל, אמנית פעילה שהציגה תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות רבות. גרינברג היא מייסדת קבוצת האמניות Sheva ובעלת סטודיו לאמנות בקריית המלאכה, תל אביב.

יו"ר "מיה", חברת המים של הוד השרון בהתנדבות, חבר מועצת העיר נדב דואני: "הערכים שמובילים את פעילות 'מיה' הם קיימות ותרומה לקהילה. לאורם ולאור האחריות הקהילתית שלנו כגורם מרכזי בעיר, אנחנו מאמינים שפעילויות כמו זו הן ביטוי לשירות אותו עלינו לתת לתושבות והתושבים של הוד השרון. כחברה שאחראית על משק המים והביוב בעיר, אנחנו שמחים על ההזדמנות לאפשר לפגוש את הנושא מזווית שונה, חווייתית, מגבשת ומהנה לסוף שבוע קיצי. נמשיך להציע עוד פעילויות בעלות ערך לתושבות ותושבי הוד השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully