וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הדיוטי? בקרוב צפויות טיסות בינלאומיות משדה התעופה של אילת

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 15:34

הדרך להקל על העומס בנתב"ג עוברת דרך שדה התעופה רמון שבאילת? לבקשת ראש העיר אילת חברת ארקיע תוציא טיסות ישירות ללרנקה ובטומי

עומסים בנתב"ג 13 ביוני 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
עומסים בנתב"ג 13 ביוני 2022/פלאש 90, אבשלום ששוני

העומס בנתב"ג או המזוודות האבודות? בקיץ הקרוב יזכה שדה התעופה של אילת ע"ש רמון לממש את ייעודו כשדה תעופה בינלאומי. לאחר הפסקה מאולצת בצל הקורונה וטיסות בודדות לפריז בפסח האחרון, יתחדשו בקיץ הקרוב טיסות לחו"ל.

בשלב זה, לבקשת ראש העירייה - אלי לנקרי, תהיה חברת ארקיע החלוצה ותציע טיסות ישירות ללרנקה בקפריסין ולבטומי שבגיאורגיה. "אני מאמין שבעקבות ארקיע תגענה גם חברות התעופה אל על וישראייר" אמר ראש העירייה וברך את חברת ארקיע על הבעת האמון.

"השקת קווי התעופה היא בשורה אדירה לתושבי אילת ולמדינת ישראל כולה, אשר צפויה לקצר ולהוזיל את המסע לחו"ל, ובעיקר להוות את פריצת הדרך להפיכת שדה התעופה של אילת ע"ש אילן ואסף רמון לשדה תעופה בינלאומי משגשג, כפי שאמור וחייב להיות" אמר ראש העירייה והוסיף: "החייאת שדה רמון והגדלת היקף הפעילות הבינלאומית היא משימה לאומית ואינטרס ברור עבור כל אזרח במדינת ישראל".

כזכור בתחילת החודש פנה ראש העירייה לשר התיירות - יואל רזבוזוב ולשרת התחבורה - מרב מיכאלי ודרש את התערבותם. בפנייתו הציע ראש העירייה פתרונות יצירתיים ומעשיים, הכוללים קביעת מדיניות ומתן תמריצים לחברות. מאחר שפניות אלה לא נענו פנה ראש העירייה גם לחברות התעופה. חברת ארקיע תהיה כאמור החלוצה ותפעיל בשלב ראשון 6 טיסות שבועיות לבטומי ולרנקה.

"אני רואה בפעולה של "ארקיע" הבעת אמון בשדה התעופה אילת - רמון ואמירה אמיצה ופטריוטית, ומאמין שבעקבותיה תגענה גם "אל על" ו"ישראייר"" אמר ראש העירייה ושב ודרש מממשלת ישראל להתערב ולפעול במהירות ובכל דרך אפשרית על מנת להגדיל את הפעילות בשדה התעופה ע"ש רמון ולמצות את הפוטנציאל האדיר הגלום בו.

זוהר גפן - מנהל נמל התעופה רמון -אילת: "נמל התעופה הבינלאומי רמון ערוך ומוכן לקבל את פני הטיסות הבינלאומיות. אנחנו מקווים להרחיב מכאן את היקף הטיסות הבינלאומיות ולאפשר לציבור הישראלי כמו גם לתיירים, נמל תעופה במחירים מוזלים ואטרקטיביים לנוחות תושבי אילת והדרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully