וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבוק מראש העיר: אחרי התקיפה של אדם עם תסמונת דאון

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 16:24

אחרי התקיפה הקשה של תושב כפר סבא עם תסמונת דאון, הפתיע ראש העיר רפי סער את צביקה סודרי בעבודתו: "אין מקום בשום חברה, ובטוח שלא בעירנו, לאלימות שכזו. דורש את טיפול המשטרה בנושא"

בעקבות מקרה התקיפה המזעזע של צביקה סודרי בן ה-41, תושב כפר סבא שלוקה בתסמונת דאון, במכולת בעיר ביום חמישי האחרון, הגיע הבוקר (יום ג) ראש העיר רפי סער למקום עבודתו של צביקה והפתיע אותו. צביקה מאד התרגש מביקור הפתע של ראש העיר.

ראש העיר רפי סער אמר: "את צביקה אני מכיר מאז ומתמיד, הוא אחיה הצעיר של ליאור סודרי, בת שכבתי, ואחת לשבועיים בימי שישי אני פוגש אותו בעיר. מאז שראיתי את התמונות המזעזעות שחשפו את התקיפה הבלתי נתפסת של צביקה, אני לא מצליח להירגע. אני גם לא מצליח להבין איך מישהו מסוגל לתקוף בברוטליות ולפגוע באדם שכולו טוב. חיבקתי אותו ואמרתי לו שהחיבוק הזה הוא לא רק ממני, אלא מכל תושבי העיר הנפלאים שלנו.

אחרי התקיפה, חיבוק מראש העיר. צילום: דוברות כפר סבא, אתר רשמי
אחרי התקיפה, חיבוק מראש העיר/אתר רשמי, צילום: דוברות כפר סבא

החוויה שצביקה עבר היא נוראית ומטלטלת. אלימות אכזרית, ועוד בעיר שלנו, היא דבר שאני לא מוכן לקבל בשום צורה ואני בטוח שכך מרגישים כל תושבי כפר סבא, כי אנחנו עיר שתמיד העלתה על נס ערכים של סובלנות וקבלת האחר. התוקף צריך להיענש ולשלם את המחיר למען יראו וייראו, אני מצפה ודורש את טיפול המשטרה בנושא. אין מקום בשום חברה, ובטוח שלא בעירנו, לאלימות שכזו. אהבת האדם, סולידריות, סובלנות וכבוד לכולם, אלה הערכים אותם אנו מכירים ועליהם נילחם", סיכם ראש העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully