וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את גבעת שמואל לכנסת: ראש העיר יעמוד בראש הבית היהודי

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 11:10

הגשים חלום, אחרי 14 שנים שעמד בראש העיר גבעת שמואל, ונחשב ראש עיר מצליח מאוד, פונה יוסי ברודני לכנסת ויעמוד בראש רשימת הבית היהודי לכנסת ה-25

מרכז הבית היהודי התכנס ובחר את יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, לעמוד בראש רשימת הבית היהודי אשר תתמודד לכנסת ה-25 לצידה של חגית משה שתמשיך לכהן כיו"ר המפלגה וסגנית ראש עיריית ירושלים. כמו כן נבחרו נציגי מרכז המפלגה בנשיאות ובמרכז המפלגה.

ברודני מכהן בראשות עיריית גבעת שמואל 14 שנים ברציפות משנת 2008. עוד לפני כן היה מנכ"ל של חברת בנייה גדולה. ברודני הוא משפטן ובעל תואר שני. בין לבין ממשיך ברודני לשרת כקצין במילואים בדרגת רב סרן.

יו"ר רשימת הבית היהודי יוסי ברודני: "מערכת הבחירות הנוכחית היא גורלית לדרכה של תנועה שמייצגת מאות אלפים בישראל, זה להיות או לחדול. אנחנו אנשי עשייה - אין עשייה בלי כוח פוליטי ואנו מאמינים שהציבור הדתי לאומי במאות אלפיו יתן לנו את הכח הזה על מנת להגשים את הבסיס הערכי המשותף תורת ישראל , ארץ ישראל, עם ישראל"

יוסי ברודני  יעמוד בראש הבית היהודי לכנסת ה-25. צילום: יעל צור, אתר רשמי
יוסי ברודני יעמוד בראש הבית היהודי לכנסת ה-25/אתר רשמי, צילום: יעל צור

בנאומו לאחר היבחרו אמר ברודני: "אני נרגש לעמוד כאן הערב יחד איתכם. אני מודה לקב"ה שקיבלתי את הזכות להמשיך ולהוביל את המורשת עליה גדלנו, ומודה לכם חברים יקרים שנתתם בי את האמון לעמוד בראש רשימת הבית היהודי לבחירות הכנסת ה-25. אני לא עומד פה לבד. איתי עומדים פה היום הסבים והסבתות שלנו, ההורים של כולנו וגם ילדינו - דור העתיד של הציבור הדתי-לאומי - דור העתיד של מדינת ישראל. לתנועת הבית היהודי יש היסטוריה של למעלה מ 120 שנה. זאת תנועה עם דרך, חזון וערכים. אמנות משולשת המתלכדת לאחדות אחת בלתי נפרדת של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

בסיום דבריו הדגיש ברודני כי: "הבית היהודי הוא הבית הפוליטי של המגזר הדתי-לאומי, המאגד בתוכו דתיים, מסורתיים וחילוניים כאחד, הרואים עצמם חלק בלתי נפרד מהישראלי היפה, המשפיע והתורם במדינת ישראל. אני מאמין שאנחנו המקף המחבר בין כולם ורק אנחנו יכולים לעשות זאת. זאת הסיבה שאני לוקח על עצמי בעוז ובענווה ביחד איתכם את המשימה הקשה והחשובה הזאת. אנחנו חוזרים היום לבית היהודי ולמרכז ההשפעה הפוליטי הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully