וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לאלימות? ברחובות מצמידים מאבטח חמוש לעובדים סוציאליים

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 15:31

בעיריית רחובות החליטו על מדיניות של אפס סובלנות כלפי תקיפת עובדי ציבור. מאבטח חמוש מתלווה לעובדי האגף לשירותים חברתיים בביקורי בית

עיריית רחובות בשיתוף האגף להגנה על עובדי רשויות מקומיות במשרד הרווחה פועלים לשמירה על עובדות ועובדי האגף לשירותים חברתיים. כחלק מהפקת לקחים ממקרה שקרה בעבר, שבמהלכו תקפו באלימות עובדת במתקן רווחה של העירייה, בעיריית רחובות החליטו על מדיניות של אפס סובלנות כלפי תקיפת עובדי ציבור.

לפני כחודש החלה לפעול ניידת ביטחון ייעודית המאבטחת את מתקני הרווחה הפזורים ברחבי העיר ואת עובדי הרווחה בביקוריהם השונים. הניידת מופעלת על ידי שומר חמוש אשר מגיע מדי יום למתקנים השונים, מסייר ונמצא בקשר עם אנשי המקצוע, מלווה אותם ומוזעק במידת הצורך לטיפול באירועים חריגים.

מאבטח חמוש מלווה עובדים סוציאלים. צילום: דוברות עיריית רחובות, אתר רשמי
מאבטח חמוש מלווה עובדים סוציאלים/אתר רשמי, צילום: דוברות עיריית רחובות

אגף הביטחון והחירום בעיריית רחובות, בשיתוף פעולה עם האגף להגנה על עובדי רווחה ברשויות המקומיות במשרד הרווחה והאגף לשירותים חברתיים ברחובות- התקין במהלך השנתיים האחרונות מיגון נרחב לעובדי הרווחה במתקנים השונים ברחבי העיר הכולל מצלמות אבטחה, חידוש לחצני מצוקה, ועוד מאבטח חמוש. בימים אלה נוספה גם הניידת לסל המיגון הנ"ל.

ראש העיר, רחמים מלול: "חשוב לנו להעניק את השירות הטוב ביותר, אולם חשוב גם לשמור על מוגנות העובדים והתושבים. חידוש מערך המוגנות ותגבור האגף בניידת ביטחון הינו משמעותי וחשוב, ומעניק לעובדים ביטחון וגיבוי לביצוע עבודתם החשובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully