וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטרה לשלום עכשיו: מעלה אדומים עם שלט פרובוקטיבי משלה

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 13:23

"ברוך הבא למדינת היהודים": אחרי השלט של "שלום עכשיו" בתל אביב, מעלה אדומים מברכת את הנשיא ביידן בדרכה. בני כשריאל, ראש העיר: "החלטנו לברך את הנשיא, כדי שיראה שהוא אהוב ומוזמן בכל מדינת ישראל, כולל ביהודה ושומרון"

בבוקר היום ההיסטורי שבו ינחת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לביקור בישראל, ויומיים אחרי השלט של תנועת "שלום עכשיו" בתל אביב שבו הוצג גם דגל פלסטיני והתנועה בירכה את הנשיא ביידן בברכת "ברוך הבא לשתי המדינות", במעלה אדומים שביהודה ושומרון מגיבים עם שלושה שלטי ענק משלהם בשלוש הכניסות לעיר.

הבוקר נתלו במעלה אדומים שלטים המציגים את דגלי ארה"ב וישראל ומברכים את הנשיא ביידן בברכת "ברוך הבא למדינת היהודים". השלטים נתלו ביוזמת העירייה וראש העיר בני כשריאל, כברכה לבבית לנשיא ארה"ב וכתגובת העיר הממוקמת ביהודה ושומרון לשלט שנתלה בתל אביב.

"ברוך הבא למדינת היהודים", שלט הכניסה במעלה אדומים. צילום: דוברות מעלה אדומים, אתר רשמי
"ברוך הבא למדינת היהודים", שלט הכניסה במעלה אדומים/אתר רשמי, צילום: דוברות מעלה אדומים

"החלטנו לברך את הנשיא האמריקני ג'ו ביידן לרגל ביקורו ההיסטורי בישראל, כדי שיראה שהוא אהוב ומוזמן בכל מדינת ישראל, כולל ביהודה ושומרון", אמר ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל.

"אני מזמין את הנשיא ביידן לבקר אצלנו במעלה אדומים, לראות את העיר הנמצאת בתנופה ולהגיע גם לאזור התעשייה הגדול שלנו, שבו מתקיימת מדי יום דוגמא לדו קיום משמעותי כאשר כ-6,000 פלסטינים הנכנסים מהרשות עובדים בו כתף אל כתף לצד אלפי ישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully