וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיוך הזה שווה הכל": עשרות אנשים עם מוגבלויות הגיעו לחוף הים בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 13:47

עיריית ראשון לציון קיימה את אירוע 'אבטיח על גלגלים' השנתי, במהלכו זכו אנשים עם מוגבלויות להיכנס לים בזכות עגלות ייחודיות, ונהנו מהפנינג בחוף הים של ראשון לציון

בחוף הים בראשון לציון נערך הפנינג עבור אנשים עם מוגבלויות. מדובר במסורת רבת שנים ופותחת את אירועי החופש הגדול. הילדים והבוגרים הנרגשים זכו להיכנס למים בזכות עגלות נכים ייחודיות המאפשרות לכל אדם עם מגבלת תנועה להיכנס למים.

עיריית ראשון לציון פועלת על מנת להנגיש את חוף הים לכולם במשך כל ימות השנה. אנשים עם מוגבלויות יכולים להיכנס עם כסא הגלגלים או עם העגלות הייעודיות עד למים בזכות שביל סלול, וכן יכולים ליהנות מצל בעקבות בניית ציליות בחוף.

כמו כן, בכל תחנות ההצלה יש עגלות לאנשים עם מוגבלות תנועה שניתן להשתמש בהן בחינם, וזאת בנוסף לעגלות הנגשה ימיות שנמצאות אצל המצילים בחופים.

הפנינג קיץ לאנשים עם מוגבלויות בראשון לציון. צילום: דוברות ראשון לציון, אתר רשמי
הפנינג קיץ לאנשים עם מוגבלויות בראשון לציון/אתר רשמי, צילום: דוברות ראשון לציון

במהלך חודשי הקיץ מעסיקה עיריית ראשון לציון בני נוער במגוון תחומים, כאשר אחד מהם הוא עוזרי מציל בחוף הים. הנערים, שעברו הכשרה ייעודית, יוצבו במהלך הקיץ בחוף הנכים ויסייעו לאנשים עם מוגבלויות להיכנס לים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "הים שייך לכולנו, והתפקיד שלנו הוא לאפשר לתושבים עם מוגבלות ליהנות מהים בדיוק כמו כל התושבים. המיזם הזה מרגש אותי במיוחד - לראות את האושר על פניהם של הילדים שווה את הכל. עיריית ראשון לציון פועלת לכל אורך השנה למען אנשים עם מוגבלויות בהנגשה ועזרה בכל תחומי החיים".

ראש העירייה, רז קינסטליך: "הים שייך לכולנו". צילום: דוברות ראשון לציון, אתר רשמי
ראש העירייה, רז קינסטליך: "הים שייך לכולנו"/אתר רשמי, צילום: דוברות ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully