וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לתושבי רעננה ולקבלנים: היתר בנייה בתוך 20 חודשים

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 11:10

עיריית רעננה פועלת לקיצור משמעותי של זמני הוצאת היתר בנייה בעיר. התוכנית החדשה שתוטמע בשבועות הקרובים תוביל לקיצור ההליך מ-40 חודשים לכ-20 חודשים בלבד

עיריית רעננה מקדמת בימים אלה תוכנית פעולה שמטרתה לייעל, לפשט תהליכים ולקצר את לוחות הזמנים לצורך הוצאת היתר בנייה, במטרה לשפר את רמת השירות הניתן לתושב וליזם. התוכנית המתגבשת תוטמע במערכות העירייה בתוך שבועות ספורים ותוביל לייעול לקיצור הליך הוצאת ההיתר בצורה משמעותית ממוצע של 40 חודשים לכ-20 חודשים בלבד בממוצע.

רעננה נמצאת בתקופה זו בגל פיתוח נדל"ן משמעותי, במסגרתו נרשם גידול של 74% בהתחלות בנייה לעומת שנה קודמת, כולל בניית בניינים חדשים ופרויקטים של התחדשות עירונית. כמו כן, בעיר מתוכננות להיבנות 3 שכונות מגורים חדשות, אשר יגדילו את כמות תושבי העיר בשנים הקרובות ל-120,000 איש.

הדמיית שכונת 2012 החדשה ברעננה. הדמיות - ארקאפקט עדי בואנו, אתר רשמי
הדמיית שכונת 2012 החדשה ברעננה/אתר רשמי, הדמיות - ארקאפקט עדי בואנו

הליך הוצאת היתר בנייה הינו הליך ארוך ומורכב, הכולל בדיקות התאמה לתוכנית מתאר, בדיקת מסמכי מדיניות, תקנות תכנון ובנייה ונושאים רבים נוספים. הליך זה אורך חודשים ואף שנים, ובאגף ההנדסה ברעננה בטוחים כי התוכנית החדשה תייעל ותקצר הליך זה בצורה משמעותית ותסייע להתחלות בנייה מהירות ויעילות כבר זמן הקרוב.

ראש העיר חיים ברוידא: " קיצור זמן ההמתנה להיתרים הוא חלק חשוב והכרחי בפתרון משבר הדיור ובמתן שירות יעיל ומהיר לתושבים. בימים אלו אנו נמצאים בעיצומם של הטמעת תהליכים חדשים ומקוצרים באגף ההנדסה, במטרה לייעל את הליך הרישוי ואת משך הזמן להוצאת היתר בנייה, ואין לי ספק שמהלך זה יעזור רבות גם לתושבי העיר וגם ליזמים הפועלים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully