וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק לקיץ: חוף הים בנעורים פתוח לכולם

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 13:22

בשישי האחרון נערך אירוע הפתיחה הרשמי של חוף Manao נעורים בעמק חפר - לפי הערכים של 'אקולוגיה ספורט וקהילה'. מאות לקחו חלק בניקיון החוף ומיחזור אריזות

חוף הים בנעורים: אקולוגיה ספורט וקהילה. צילום: דוברות עמק חפר, אתר רשמי
חוף הים בנעורים: אקולוגיה ספורט וקהילה/אתר רשמי, צילום: דוברות עמק חפר

הכירו את אחד החופים החדשים והיפים בקו החוף של עמק חפר, המשלבים בין ערכי אקלוגיה ספורט וקהילה. האירוע החל בריצת ניקיון שיזמה מועצת עמק חפר לאורך רצועת החוף, בהשתתפות מאות תושבות ותושבים, ספורטאיות וספורטאי אס"א רופין עמק חפר ונציגי עמותת אקואושן, ובמהלכה נאספה כטון אשפה.

אל תוך השקיות הכתומות של תאגיד המיחזור תמיר, נאספו מאות אריזות למיחזור. כידוע בקיץ הקרוב, 20 רשויות מובילות לוקחות חלק בתחרות 'קיץ של מיחזור'., בשיתוף אתר וואלה, תאגיד המיחזור תמיר ומרכז השלטון המקומי.

חוף Manao נעורים בעמק חפר. צילום: אס"א רופין עמק חפר טריאתלון, אתר רשמי
חוף Manao נעורים בעמק חפר/אתר רשמי, צילום: אס"א רופין עמק חפר טריאתלון

מרחב החוף כולו נבנה תוך שימוש במשאבים טבעיים, בעיצוב המתמזג עם הים, על פי ערכים אקולוגיים ושימוש בטכנולוגיות תומכות סביבה. כחלק מהאהבה והדאגה לסביבה, ובמסגרת השינוי שעבר החוף, מתבצעת בו הפרדה של פסולת ואין להשתמש בו כלל בכלים חד פעמיים.

החוף מציע מגוון פעילויות ואירועי קהילה למשפחות, זוגות ויחידים, שאף מוזמנים במסגרתם להתגייס למאמץ היומיומי המשותף של ניקיון החוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרחב החוף כולו נבנה תוך שימוש במשאבים טבעיים. צילום: דוברות עמק חפר, אתר רשמי
מרחב החוף כולו נבנה תוך שימוש במשאבים טבעיים/אתר רשמי, צילום: דוברות עמק חפר
חוף נעוים בעמק חפר. צילום: דוברות עמק חפר, אתר רשמי
חוף נעוים בעמק חפר/אתר רשמי, צילום: דוברות עמק חפר

על הרכס שמעל לחוף הוקמה תצפית שקיעה קסומה להתעמלות חופית ותצפית גולשים עם דשא יפהפה. בכניסה לחוף ישנו חניון המציע חנייה בחינם, ולצידו גם חניון בתשלום.

ראשת המועצה ד"ר גלית שאול בירכה ואמרה: "חופי עמק חפר הם מהנכסים הטבעיים החשובים ביותר שלנו וחלק בלתי נפרד מהחיים בעמק. בחופים שלנו מתארחים מיליוני מבקרים מכל הארץ והמועצה משקיעה מדי שנה תקציבים גדולים מאוד בתחזוקתם ובניקיונם, עבור הרוחצים והמבקרים, וכחלק מהשמירה על עמק חפר כריאה ירוקה במרכז המדינה. אנו שמחים וגאים להשיק היום את חוף נעורים המחודש, לאחר עבודה מאומצת וממושכת של תכנון וביצוע, ביחד עם ועדת החופים המועצתית, שבה חברים גם תושבות ותושבים. אני מאחלת לכולנו שנהנה מקיץ נפלא ובטוח בחוף הים היפה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully