וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנים מיוחדים, סדנאות וסמינרים: צפו במהפכת החינוך של רמלה

בשיתוף עיריית רמלה

30.8.2022 / 10:19

תוכנית עירונית פורצת דרך וזינוק מרשים בנתוני הבגרות: השמועה על מערכת החינוך המתקדמת של רמלה הגיעה גם אלינו, אז הגענו כדי לבדוק את הנושא מקרוב. צפו בכתבה

בווידאו: מהפכת החינוך של רמלה/עריכה: דינה מחפוץ

השמועות על מערכת החינוך המובילה בעיר רמלה הגיעה גם אלינו, אז הגענו כדי לבדוק זאת מקרוב, ולהיחשף לתכנים המיוחדים שנלמדים בבתי הספר בעיר.

במהלך הביקור בעיר נחשפנו לכמה תוכניות לימוד מיוחדות במינן, כולל "הנבחרת" - תוכנית עירונית פורצת דרך המעודדת מצוינות ערכית, לימודית וחברתית. "הנבחרת היא חלק מהתוכנית העירונית", ציינה מיטל למברג, רכזת מצוינות וחדשנות אורט לילניטל. "במהלכה התלמידים נחשפים לסדנאות, סמינרים וסיורים. המטרה לעודד את המוטיבציה שלהם והשאיפה הגדולה שיוכלו להשתלב בעמדות מפתח בתעשייה, בקהילה, במחקר".

"מעבר לדגש הרב המושם על מצוינות, בעיריית רמלה שמים דגש על נתוני הבגרות ועל תכניות מיוחדות העוסקות בחיים משותפים בעיר. "אנחנו רוצים לייצר לכל תלמיד חלום, ועושים זאת ברמה מערכתית בכל העיר", אמרה נעה בן יוסף, מנהלת מנהל החינוך ברמלה. "עשינו זינוק של שבעה אחוזים בנתוני הבגרות הכלליים של העיר, והתקדמנו מאוד בגיוס לצה"ל. הגרף שלנו רק עולה ועולה".

"אני מעוניינת ללמוד רפואה ומתמודדת כרגע לתוכנית צמרת. אני מקבלת המון עזרה וזה מאוד עזר לי", הוסיפה התלמידה פריאל מנגיסטו.

בשיתוף עיריית רמלה
  • עוד באותו נושא:
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully