וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקום מרכזי ומרפסות ענק: שיווק הפרויקט המסקרן יצא לדרך

בשיתוף אאורה נדל"ן

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 13:19

לאחר שנמכרו 370 יח"ד מתוך 500 יח"ד בשלב א' שנמצא בבנייה, תחל אאורה בשיווק של 102 יח"ד ב-3 בנייני בוטיק מפוארים בני 9 קומות. הבעלים והמנכ"ל יעקב אטרקצ'י: "שילוב מנצח של שכונה חדשה במיקום מרכזי ובמחירי פריסייל"

אאורה בן שמן. יח"צ,
כל דירה מציעה מרחב נדיב לכל המשפחה/יח"צ

חברת "אאורה מחדשים את ישראל" החלה בשיווק שלב ב' של אאורה בן שמן אשר ממוקם בשכונת נופי בן שמן בלוד. שלב ב' כולל 102 יח"ד ב-3 בנייני בוטיק מפוארים בני 9 קומות. תמהיל הדירות באאורה בן שמן הוא הבסיס ליצירת קהילה צעירה ודינמית, והוא כולל מבחר דירות באיכות גבוהה ובגדלים מגוונים: דירות 3-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים רחבי ידיים עם נוף נפלא. כל דירה מציעה מרחב נדיב לכל המשפחה, מרפסות גדולות במיוחד, סטנדרט גימור גבוה וסגנון מוקפד של בנייה ותשתיות, מפרט עשיר ויוקרתי של מותגים מובילים, לובי מפואר ועוד.

אאורה בן שמן. יח"צ,
דירות 3-5 חדרים, דירות גן מדהימות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים רחבי ידיים עם נוף מרהיב/יח"צ

בשלב א' בונה אאורה 500 יח"ד וכ-2,000 מ"ר שטחי מסחר. מתוכם נמכרו 370 יח"ד וכל שטחי המסחר. שלב ב' הוא המשך ל- 8 הבניינים שכבר נמצאים בבנייה עם צפי איכלוס בשנת 2024. סך הכל פרוייקט אאורה בן שמן יכלול 11 בניינים בני 7-23 קומות, אשר יציעו 602 יח"ד בגדלים מגוונים.

הפרויקט ממוקם באחת השכונות המבוקשות והחדשות בעיר, שכונת בן שמן. השכונה ממוקמת בלב ישראל, בצמוד לכביש תל אביב וירושלים, ויכיל בנוסף קומת מסחר, מבנה ציבורי, מוסדות חינוך ואמנות ושטחים ירוקים במרכז השכונה. השכונה מוקפת שטחים פתוחים ותכלול גינות קטנות, עם מתקני שעשועים ופינות ישיבה.

אאורה בן שמן. יח"צ,
העירייה תשלב טכנולוגיה מתקדמת לפינוי פסולת ביתית ללא משאיות אשפה וללא מטרדי ריח ורעש/יח"צ

שבילי אופניים, גינות כלבים ואפילו טכנולוגיה חדשנית

הפיתוח הסביבתי הנרחב יכלול שבילי הליכה ואופניים, אמפיתאטרון לצד פארק ואגם אקולוגי, פינות ישיבה, מתקני משחק וספורט, גינות מטופחות לרבות גינת כלבים, אזורי פנאי ובילוי. כדי לשמור על איכות חיים גבוהה, תתקין העיריה גם טכנולוגיה מתקדמת לפינוי פסולת ביתית ללא משאיות אשפה וללא מטרדי ריח ורעש. כל הבניינים יכללו מערכת אשפה פנאומטית, עם מערכת שינוע תת קרקעית מהמבנים למרכז האשפה.

"אחרי ההצלחה של שלב א' עם 8 בניינים שכבר נמצאים בתהליך בנייה ו- 370 יח"ד שנמכרו, אנו ממשיכים לשלב ב' - 3 בנייני בוטיק מפוארים, בני 9 קומות, עם מרפסות ענק משודרגות. זהו המגרש האחרון של אאורה בשכונה ואיתו נשלים בנייה של 602 דירות בסה"כ, אחד הפרויקטים הגדולים במתחם", אמר יעקב אטרקצ'י, הבעלים והמנכ"ל של אאורה. "מדובר במגרש במיקום מצוין, עם דירות מושקעות, מרפסות ענק משודרגות, מפרט טכני יוקרתי ורמת גימור גבוהה במיוחד- במחירים אטרקטיביים במיוחד.

השכונה היא במיקום אסטרטגי בין ירושלים לתל אביב, תספק חווית מגורים מושלמת לזוגות הצעירים ולמשפחות- חיי קהילה ואיכות חיים גבוהה, שטחים ציבוריים מפנקים, דירות ברמת גימור גבוהה. מדובר בשילוב מנצח של שכונה חדשה, במיקום מרכזי, מרחק הליכה ממוסדות חינוך מצוינים וממרכזי בילוי ופנאי והכל במחירים אטרקטיבים".

אאורה בן שמן: שיתוף פעולה פורה של שניים ממשרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים בישראל

אאורה בן שמן הוא תוצאה של שיתוף פעולה פורה של שניים ממשרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים בתחום המגורים בישראל: איל אדריכלים, בראשותו של אדריכל דני איל, ומשרד האדריכלים גיורא גור. לשני המשרדים ניסיון רב-שנים בתכנון פרויקטים בכל קנה מידה. הדירות מוצעות כעת במחירי פריסייל החל מ-1,890,000₪ ל-3 חדרים.

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully