וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזקים את הביטחון הקהילתי: 9 מיליון ש"ח לנגב הגליל וערי התיירות בישראל

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 8:47

המשרד לפיתוח הנגב והגליל יקצה 9 מיליון שקלים עבור תמיכה לחיזוק הביטחון הקהילתי בנגב הגליל וערי התיירות ירושלים, עכו, טבריה, מצפה רמון, אילת ונצרת

התפרעויות בנגב ברקע המתיחות סביב הנטיעות בנגב 11 בינואר 2022. פאנט
התפרעויות בנגב ברקע המתיחות סביב הנטיעות בנגב 11 בינואר 2022/פאנט

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, בתיאום ובשיתוף המשרד לביטחון פנים והרשות הלאומית לביטחון קהילתי, ובשיתוף משרד התיירות זיהה את הצורך שעלה בעקבות פניות מראשי רשויות להגביר את תחושת הביטחון האישי של התושבים בערים ובמוקדי התיירות ברחבי הנגב והגליל.

בעקבות התחושה שמלווה את הציבור מאז מבצע שומר החומות והפשיעה במגזר הערבי, פרסם המשרד קול קורא לרשויות המקומיות לקבלת תקציב עבור חיזוק החוסן הקהילתי והאיתנות הקהילתית. כמו כן התקציב יופנה לערי תיירות על מנת לחזק את הביטחון האישי של התיירים המגיעים למוקדי התיירות.

יום גיבוש של הקואליציה, 29 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
יום גיבוש של הקואליציה, 29 באוקטובר 2021/ראובן קסטרו
השר עודד פורר, מנהל משרדו אילן שוחט וראש העיר דימונה בהנחת אבן הפינה. צילום - דוברות דימונה, אתר רשמי
השר עודד פורר, מנהל משרדו אילן שוחט וראש העיר דימונה בהנחת אבן הפינה/אתר רשמי, צילום - דוברות דימונה

התקציב המוקצה על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל עומד על 9,000,000 ₪, תחת 2 קטגוריות: האחת, קטגוריית ערי תיירות- ירושלים, עכו, טבריה, מצפה רמון, אילת, נצרת. תחת קטגוריה זו יוקצה תקציב בגובה של 2,000,000 ₪. השנייה, קטגוריה כללית ליתר הרשויות המקומיות.

מטרות הקול קורא הן חיזוק הביטחון האישי באמצעות הקצאת תקציב לרשויות המקומיות להפעלת תוכניות ופרויקטים כמו התקנת מצלמות אבטחה ברשות שתשדר לתחנת המשטרה, גיוס רכזי מתנדבים קהילתיים, קורסים להגנה עצמית, תוכניות לאיתור נוער בסיכון, תוכניות למניעת אלימות במשפחה וכו'.

עודד פורר, השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "חיזוק הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל הוא מטרה לאומית ראשונה במעלה. המשרד מעמיד תקציב משמעותי כדי לחזק את החוסן הקהילתי ולאפשר גמישות במתן פתרונות להעלאת תחושת הביטחון האישי של התושבים"

אילן שוחט ,מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "הקול קורא הזה הינו חלק ממהלך כולל אותו מוביל המשרד בשנה האחרונה ובהמשך ל3- מיליון ₪ להקמת יחידת מתנדבים של משמר הגבול, תמיכה בארגוני המתנדבים בחקלאות וכעת תקציב ייעודי לתגבור וחיזוק בטחון הפנים ברשויות. אנחנו נותנים כלי נוסף לשיפור וייעול מערך הביטחון בערים ומשדרגים את החוסן הישובי."

מנכ"ל משרד התיירות דני שחר: "בהתאם למדיניות שר התיירות יואל רזבוזוב, המשרד רואה חשיבות גדולה בשמירה על ביטחונם האישי של התיירים המגיעים לישראל, כחלק משיפור החוויה שלהם פה בישראל. ההגנה על התיירים וחיזוק תחושת הביטחון שלהם תאפשר לנו לחזור ולארח את אותם תיירים פעמים נוספות ובכך להכניס עוד כסף למשק הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully