וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת האנרגיה קארין אלהרר בגני תקווה: "מועצה שמשכילה לקדם אנרגיות מתחדשות תורמת להגנה על עתיד ילדינו"

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 12:29

שרת האנרגיה, קארין אלהרר, יחד עם ראש מועצת גני תקווה, ליזי דלריצ'ה, סיירו בפרויקטים החדשניים במועצה המסייעים בחסכון באנרגיה ושמירה על הסביבה

גני תקווה מחוברת כיום ל-50 מערכות לייצור אנרגיה מתחדשת המוצבות על גגות מבני ציבור, וחוסכות כמיליון טונות של גזי חממה בכל שנה.

זהו קידום חשוב של מאמצי המדינה למעבר ל-30% אנרגיות מתחדשות עד שנת 2030, במרכז הארץ היכן שנדרש קידום מסיבי של מעבר לאנרגיות מתחדשות. במהלך הסיור ביקרו השרה והצוות המקצועי בבריכות האקולוגיות של גני תקווה- פרויקט חדשני מסוגו שנועד לטהר מים אפורים משכונת "גנים" לטובת השקיית השטחים ציבוריים בשכונה ובשדרת התקוות.

לאחר מכן הגיעה השרה לקריית החינוך של המועצה, שגגותיה מרושתים פאנלים סולאריים לייצור חשמל, שם הוצגו בפניה יעדי המועצה לקידום אנרגיות מתחדשות, ותכניות עתידיות הצפויות להתבצע לאחר הפיכתה לעיר בישראל.

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "מועצה שמשכילה לקדם אנרגיות מתחדשות ומעבר למשק אנרגיה ירוק ואמין תורמת לרווחת התושבים ולהגנה על עתיד ילדינו, לכן אני מברכת על החיבור בין הרשות המקומית למשרד האנרגיה ועל שיתוף הפעולה עם ידידתי, ראש מועצת גני תקווה ליזי דלריצ'ה, המובילה שורה של צעדים חדשניים להפיכתה של גני תקווה למועצה ירוקה וחסכונית באנרגיה. ."

ראש מועצת גני תקווה, ליזי דלריצ'ה: "שמחנו לארח היום את חברתי שרת האנרגיה לסיור ברחבי גני תקווה. אין ספק כי השקעה באנרגיה מתחדשת וקידום מיזמים סביבתיים מאפשרים לנו למקסם משאבים באופן יעיל, חדשני וחסכוני. נמשיך לפעול למען איכות החיים ורווחת התושבות והתושבים בגני תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully