וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בראשון לציון: 75% מהתושבים תומכים בראש העיר לקדנציה נוספת

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 14:37

על פי סקר מכון המחקר 'מאגר מוחות': 75% מתושבי ראשון לציון חושבים שראש העירייה רז קינסטליך צריך להמשיך לקדנציה נוספת. בהתמודדות אפשרית מול דב צור, ראש העיר לשעבר, מביס קינסטליך את צור בפער אדיר של 76% מול 14% לצור

במקביל לחברי הכנסת שכבר נערכים למערכת הבחירות הצפויה, גם המועמדים לבחירות המוניציפליות שתתקיימנה באוקטובר 2023 כבר מחממים מנועים. בראשון לציון, עדיין לא הכריזו מועמדים אחרים על ריצה לראשות העיר, מלבד ראש העיר קינסטליך שהכריז כי ממשיך לקדנציה נוספת בראשות העיר ראשון לציון, בניגוד לשמועות על התמודדות בזירה הארצית.

לאחרונה נערך בראשון לציון סקר ע"י מכון המחקר "מאגר מוחות" בראשות פרופ' יצחק כץ, תוצאות הסקר מצביעות על שביעות רצון גבוהה - עד גבוהה מאוד מתפקוד העירייה וכן רוב ברור של 75% מתושבי העיר היו רוצים לראות ראש העירייה רז קינסטליך ממשיך לקדנציה נוספת.

בשאלה שעסקה בהתמודדות אפשרית של קינסטליך מול ראש העירייה לשעבר דב צור, ע"פ נתוני הסקר, מביס קינסטליך את צור בפער אדיר של 76% מול 14% בלבד לצור.

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך חוגג הישארות של הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך חוגג הישארות של הפועל ראשון לציון/קובי אליהו

נתון מעניין נוסף אותו מציג הסקר הוא כי 67% מהמשיבים חושבים כי קינסטליך מנהל את העיר בצורה טובה יותר מצור שקיבל 13% בלבד.

נזכיר כי בבחירות בשנת 2018 ניצח רז קינסטליך את ראש העיר המכהן דאז דב צור. מאז היבחרו קינסטליך הוביל מהלך כולל המעמיד את התושב במרכז והפך לאחד מראשי העיר האהודים והמוערכים.

עד כה, אף מועמד לא הצהיר כי ירוץ מול קינסטליך, אך גורמים פולטים בעיר טוענים כי מספר מועמדים, בינהם, דב צור מתכננים לנסות ולהתמודד בבחירות הבאות מול רז קינסטליך

רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון בחגיגות פורים, 17 במרץ 2022. ללא, אתר רשמי
רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון בחגיגות פורים, 17 במרץ 2022/אתר רשמי, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully