וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצור הגלילית שוברים את שביתת המורים והגננות

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 11:11

בשיא מאבק ההשבתות של הסתדרות המורים לשפר את תנאי העסקה של מורים וגננות. בחצור הגלילית, הלימודים מתקיימים כרגיל עם סייעות עירוניות. ראש המועצה - "בחצור הגלילית תומכים במאבק המורים ושומרים על שגרת ההורים!"

לצד שביתת המורים הנאבקים על העלאת שכרם ותנאי העבודה והשבתת מערכת החינוך כולה בישראל, במועצה המקומית חצור הגלילית, חושבים קצת אחרת, ומצאו לטענתם, דרך יצירתית המאפשרת שילוב בין תמיכה במאבק למניעת פגיעה בשגרת המשפחות ביישוב.

ראש המועצה שמעון סויסה יחד עם אנשי אגף החינוך פעלו לכל אורך שביתת המורים והגננות על מנת לצמצם עד למינימום את פגיעתם בתושבים. בשעה שבישובים רבים בישראל נאלצו הורים להעדר מהעבודה, לאחר, לשנות תוכניות ולהיעזר בסבים ובסבתות, בחצור הגלילית הורה ראש המועצה כי הלימודים בכני הילדים ייפתחו כרגיל, על בסיס הסייעות העירוניות כאשר הגננות הצטרפו לצוות הגן בתום השביתה בשעה 10:00.

כך, כל אנשי הצוות והסייעות בחצור הגלילית, שאינם חברות/י ארגון המורים - התייצבו כרגיל לעבודה בכל בוקר והמתינו לילדות והילדים שהובאו לגן על ידי הוריהם.

"אני תומך במאבק המורים והגננות- הם ראויים להרבה יותר, מאבקם צודק. אנחנו רוצים חינוך טוב ומסור לילדנו והמדינה צריכה לדאוג לזכויותיהם" הבהיר ראש המועצה שמעון סויסה, "יחד עם זאת, עלינו למצוא דרכים יצירתיות שיאפשרו מינימום פגיעה בשגרת חיי התושבים ואני מודה למערכת החינוך על ההירתמות החשובה. זה תפקידה של רשות הקשובה לצרכים של הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully