וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ליזמי ההייטק בדרום - בעלות של 25 מיליון ש"ח יוקם מרכז חדשנות בדימונה

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 9:36

בטקס במעמד שר החקלאות ופיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר, מנכ"ל משרדו, אילן שוחט, ראש עיריית דימונה, בני ביטון. הונחה אבן הפינה למרכז לחדשנות בעיר דימונה אשר יהווה מוקד תעסוקה ומרחב טכנולוגי לכל תושבי הנגב

מרכז ההייטק והחדשנות החדש של דימונה - ישמש כחממת יזמות וטכנולוגיה אשר תספק תעסוקה איכותית ועתירת ידע וייצור מרחב ציבורי המשלב בין הקהילה היזמית-הטכנולוגית, חברות הייטק והקהילה המקומית. הקמת מרכז החדשנות תאפשר פעילות יזמית בתחומים שונים. המתחם יכלול משרדים לחברות הייטק, חלל עבודה משותף המעודד שיתופי פעולה, בית להכשרות, הדרכות וסדנאות.

סך עלות הקמת המבנה 25 מיליון ₪ כאשר המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יקצה 17 מילש"ח להקמת המרכז הייחודי, אליו יתווספו 8 מיליון ₪ ממקורות עיריית דימונה.

השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר: "המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לחזק את היזמות והתעסוקה בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. האג'נדה שלנו היא ברורה- הופכים את הפריפריה למרכז. זהו חלק ממהלך אזורי לפיתוח תעסוקה איכותית שמרכז החדשנות יהיה אכסניה ותווך בפעילות זו. אני בטוח שמרכז החדשנות עתיד להעסיק רבים במקצועות עתירי ידע ובעקבות זאת ייווצר הביקוש לשירותים תומכים דוגמת עסקי מזון ומסעדנות, מסחר, ושירותים נוספים אשר יזניקו את האזור".

חיזוק ליזמי ההייטק בדרום - בעלות של 25 מיליון ש"ח יוקם מרכז חדשות בדימונה. צילום - דוברות דימונה, אתר רשמי
חיזוק ליזמי ההייטק בדרום - בעלות של 25 מיליון ש"ח יוקם מרכז חדשות בדימונה/אתר רשמי, צילום - דוברות דימונה

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, אילן שוחט: "מניסיון קודם של אשכול נגב מזרחי, הכשרות ופעילות הייטק שבוצעו בעבר בדימונה משכו משתתפים מכלל הנגב המזרחי ומכלל המגזרים. מרכז החדשנות יהווה המשך לפעילות שכבר הוכיחה את עצמה, אשר תגדיל ותחזק את הקיים בעיר דימונה והסביבה."
ראש עיריית דימונה, בני ביטון: "היום אני מברך בדחילו וברחימו שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. אנחנו מוציאים חדש מפני ישן בכך שאנחנו לוקחים שטח בית ספר מיתולוגי לא שמיש ומקימים עליו מרכז חדשנות מן המתקדמים ביותר בישראל, שישרת את תושבי דימונה בפרט והנגב המזרחי בכלל. אני מודה לשר עודד פורר על התמיכה הכספית של משרדו, על העידוד והפרגון. אני רואה בכבוד השר פורר שותף מלא בהקמת המיזם המבורך. תודה גם לכל אלה שסייעו ומסייעים לנו להוציא את המיזם מן הכוח אל הפועל".

השר עודד פורר, מנהל משרדו אילן שוחט וראש העיר דימונה בהנחת אבן הפינה. צילום - דוברות דימונה, אתר רשמי
השר עודד פורר, מנהל משרדו אילן שוחט וראש העיר דימונה בהנחת אבן הפינה/אתר רשמי, צילום - דוברות דימונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully