וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה לטוהר המידות: יש לבקש את הארכת השעייתו של ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 14:08

כנגד ראש העיר חדרה צביקה גדלמן הוגשו כתבי אישום בעבירות מרמה והפרת אמונים. בעוד כחודש צפוי לחזור לתפקידו. התנועה לטוהר המידות פנתה ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה להאריך את השעייתו

פרשת השחיתות בחדרה - התנועה לטוהר המידות פנתה ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה כי תעשה שימוש בסמכותה ותשוב ותפנה לוועדה להשעיית ראשי רשויות בשל הגשת כתב אישום, בבקשה להאריך את השעייתו של ראש העיר חדרה, צבי גנדלמן, אשר עתידה להסתיים בעוד כחודש.

כזכור, כנגד גנדלמן הוגש כתב אישום חמור בעבירות של מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה ושיבוש מהלכי משפט.

במכתב ציינה התנועה כי הגם שהוועדה להשעיית ראשי רשויות קבעה כי גנדלמן יושעה לפרק זמן ראשוני של חצי שנה, היא מוסמכת להאריך השעיה זו, וכי הארכה זו נדרשת בשים לב לאופי העבירות בהן נאשם גנדלמן, לעובדה שחרף ההשעיה המשיך לכהן בתפקידים הנלווים לתפקיד יו"ר המועצה למרות חוות הדעת של משרד המשפטים.

צביקה גנדלמן. שלומי גבאי
צביקה גנדלמן/שלומי גבאי

מהתנועה לטוהר המידות נמסר: נזכיר, כי שלושת ראשי העיר האחרונים בעיר חדרה, לרבות מר גנדלמן, נחשדו בעבירות מתחום טוהר המידות וכנגד שניים מהם הוגש כתב אישום. כדי למנוע את הפגיעה האנושה באמון הציבור ובערכי טוהר המידות בכלל ושל תושבי חדרה בפרט, ובשים לב לחומרת המעשים בהם מואשם מר גנדלמן, אין לאפשר את שובו לתפקיד כל עוד מתנהל משפטו, ויש לפנות ולבקש את המשך השעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully