וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חופשת הקיץ - הרחיבו את שעות המצילים בים עד השקיעה

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 15:07

ועדת הכנסת לזכויות הילד דורשת ממשרד הפנים לחייב את הארכת שעות ההצלה בחופים. נכון להיום מסתיימים רוב שירותי ההצלה בשעה 18. על פי הנתונים 86% ממקרי טביעה של ילדים, הם בסיום שעות הצלה

ועדת הכנסת לזכויות הילד דורשת ממשרד הפנים לחייב את הארכת שעות ההצלה בחופים. סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו, ציפי ברנד, העלתה בדיון ועדת הכנסת לזכויות הילד את הצורך להרחיב את שעות ההצלה בכל חופי הים המוכרזים בארץ עד לשקיעה. נכון להיום, מרבית החופים המוכרזים בישראל סוגרים את שירותי ההצלה בשעה 18:00 בערב.

לקראת חופשת הקיץ - הרחיבו את שעות המצילים בים עד השקיעה. צילום - יחצ,
לקראת חופשת הקיץ - הרחיבו את שעות המצילים בים עד השקיעה/צילום - יחצ
זירת טביעה צפונית לחוף זבולון בהרצליה 26 ביולי 2021. מד"א
זירת טביעה צפונית לחוף זבולון בהרצליה 26 ביולי 2021/מד"א

במסגרת הדיון שיזמה יו"ר הוועדה, ח"כ מיכל שיר סגמן, היא הורתה לנציגי משרד הפנים לתקן את הנוהל המחייב כך ששעות ההצלה בחופים המוכרזים יוארכו בשעתיים עד השקיעה, לפחות למשך חודשי הקיץ.

סגנית רה"ע תל אביב-יפו, ציפי ברנד: "86 אחוז מהטובעים בחופי הים המוכרזים (ילדים ומבוגרים), טובעים לאחר סיום שעות ההצלה. באופן טבעי בני הנוער שיוצאים לחופש בשבוע הבא וגם המבוגרים מעדיפים להגיע לים בשש בערב - לא יתכן שלא יהיו מצילים בחופים בשעה הזאת! אני מצפה ממשרד הפנים כרגולטור שיגדיר שעות הצלה עד השקיעה כי מה שנעשה עכשיו הוא עצימת עיניים מול אובדן חיי אדם! זו חייבת להיות ההנחיה ברמה ארצית ולאורך כל רצועת החוף שלנו, ללא תלות במדיניות של עירייה זו או אחרת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully