וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף בחזרה - עיריית עפולה השיבה להורים כחצי מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 15:07

בעקבות החלטת הממשלה להורדת יוקר המחיה והגדלת הסבסוד שניתן לצהרונים בגני הילדים ברשויות באשכולות 4 ו-5, השיבה עיריית עפולה למעלה מ-560 אלף שקלים להורי ילדים שנרשמו לצהרונים.

בשורה להורים בעפולה: בתחילת חודש מרץ התקבלה החלטת ממשלה להגדיל את הסבסוד על הצהרונים בגני הילדים (טרום חובה) כדי להוריד את יוקר המחייה המאמיר מיום ליום.

במסגרת ההחלטה עלה הסבסוד לרשויות באשכולות 4-5 כאשר העיר עפולה הנמצאת באשכול 5 תהנה מסבסוד נוסף של 250 שקלים לחודש בעבור כל ילד בצהרון ובכך ייהנו ההורים במקביל מתשלום חודשי מופחת, וזאת, לפי שעה, למשך ארבעה חודשים (מרץ-יוני).

עפולה: העירייה השיבה להורים כחצי מיליון שקלים. צילום - דוברות עפולה, אתר רשמי
עפולה: העירייה השיבה להורים כחצי מיליון שקלים/אתר רשמי, צילום - דוברות עפולה

בעקבות ההחלטה פעלו בעיריית עפולה בימים האחרונים לזכות את ההורים שרשמו את ילדיהם לצהרונים ונמצאו זכאים בחשבון של מחלקת הגבייה. בעיריית עפולה עדכנו את ההורים על הזיכוי ואפשרו להם לבחור בין ניצול הזיכוי לתשלום בעבור קייטנות או קיץ או העברת הזיכוי ישירות לחשבונם הפרטי ביצירת קשר עם מינהל הגבייה.

גזבר העירייה, איציק שריקי, אמר: "בימים אלו קיבלנו את מלוא הסבסוד וסיימנו את החישוב המגיע להורים. ביצענו זיכוי במערכת ואפשרנו להורים לבחור אם הם רוצים לממש את הזיכוי בתשלום עבור קייטנות הקיץ או לקבל את כספם בהעברה מידית לחשבונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully