וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה- 16 המתמודד עם מחלת הסרטן הגשים חלום לבשל עם שף

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 15:45

פסקדו המסעדה הנחשבת מאשדוד הגשימה חלום לילד שנאבק בסרטן הדם וחלומו לבשל עם שף על. הוא הכין ארוחה מדהימה ל - 27 מחבריו המתמודדים עם מחלת הסרטן ובני משפחותיהם

החלמה מסרטן היא תהליך גופני, אבל גם נפשי. ביוזמת עמותת רחשי לב 27 ילדים ונערים עם סרטן ובני משפחותיהם התארחו לארוחה מפנקת במסעדת העל הישראלית פסקדו. המסעדה נפתחה במיוחד עבורם והצוות התנדב באירוע - אבל זה לא נגמר שם.

את הארוחה בישל לצידו של השף יחי זינו אחד מחבריהם, עומר יוסף שנאבק בלוקמיה. בגיל 15.5 כבר נלחם עשרה חודשים בסרטן הדם. לפני 80 יום בלבד הוא עבר השתלת מח עצם. עומר, פודי בנשמתו שאכל בפסקדו בעבר, חלם תמיד לבשל ובטח שלצד שף על.

בן ה 16 המתמודד עם מחלת הסרטן הגשים חלום לבשל עם שף. צילום - זאב ינאי גלאי תקשורת, אתר רשמי
בן ה 16 המתמודד עם מחלת הסרטן הגשים חלום לבשל עם שף/אתר רשמי, צילום - זאב ינאי גלאי תקשורת

כשרחשי לב יזמה את הארוחה במסעדה, סיפר עומר על חלומו לאמונה פנחסי, מנהלת הפעילות והאסטרטגיה של רחשי לב. "כשהשף זינו שמע על עומר, הוא מיד הזמין אותו להצטרף אליו בהכנת הארוחה", אמרה פנחסי. בעוד עומר הקפיץ את המחבת הוא הביט באש ואמר "הלהבות האלה שיוצאות מהמחבת, מבעירות בי מחדש את התשוקה לבשל". עדות לכך שהוא מבריא וחוזר לחלומות הישנים שלו.

"גם הילד החולה וגם משפחתו זקוקים לפסק זמן ולהתרעננות ולחיזוק במהלך שגרת הטיפולים והאשפוזים", אמרה פנחסי מרחשי לב. "אירועים כאלו, נותנים להם את הרגע הזה לנשום אוויר. טעם של חיים נורמלים. המון תודה ליחי ולצוות פסקדו על אירוח מפנק ומלא אהבה, ותודה לשי צברי שנתן את הלב. זו חווייה שמעניקה כוחות להמשיך להילחם על החיים".

פסקדו, המסעדה הנחשבת מאשדוד הגשימה חלום לילד שנאבק בסרטן הדם. צילום - זאב ינאי, גלאי תקשורת, אתר רשמי
פסקדו, המסעדה הנחשבת מאשדוד הגשימה חלום לילד שנאבק בסרטן הדם/אתר רשמי, צילום - זאב ינאי, גלאי תקשורת

עמותת רחשי לב מסייעת מזה 33 שנים לילדים חולי סרטן ובני משפחתם להוציא את המחלה מהילד ולהוציא את הילד מהמחלה. הארגון פועל במחלקות האונקולוגיות לילדים בתל השומר ובאיכילוב, ומקיים פעילות יומיומית מסביב לשעון במטרה לסייע לילדים ולמשפחותיהם בהתמודדות עם המחלה והטיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully