וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף למסיבות הבריכה - באילת נלחמים בוילות היוקרתיות

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 14:58

הרעשת נקנסת! בעלי וילה עסקית נקנסו ב - 120 אלף ש"ח במסגרת אכיפה שנוקטת עיריית אילת כנגד וילות עסקיות. בכל פשיטה על וילות למסיבות מעבירים דיווח לשלטונות המס

בתביעה שהגישה עיריית אילת באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה, נקנסו 2 בעלי הווילה המפוארת באילת והמפעילה בפועל, בקנס על סך 120 אלף ₪ או מאסר למשך 90 יום תחתיו וחתמו על התחייבות על סך 80,000 ₪ למשך שנתיים שלא יבצעו עבירה דומה.

מסיבת בריכה. VGstockstudio, ShutterStock
מסיבת בריכה/ShutterStock, VGstockstudio
מסיבת בריכה. Michael Vano, ShutterStock
מסיבת בריכה/ShutterStock, Michael Vano

בגזר הדין הרשיעה השופטת ליאורה אדלשטיין את הנאשמים, שניים מהם בעלי הזכויות במקרקעין והאחראים לשימוש בהם והנאשמת השלישית מי שהשכירה בפועל את הנכס. כל אחד מהם נקנס בסך 40,000 ₪ וביחד ב - 120,000 ₪ ובהתחייבות כספית על סך 80,000 ₪ שלא לבצע עבירה דומה.

בהתאם להנחיית ראש עיריית אילת - אלי לנקרי מתבצעת אכיפה בלתי מתפשרת כנגד וילות עסקיות. במסגרת זו מתבצעים ביקורים יזומים של השיטור העירוני הכולל שוטר ופקח עירייה בווילות אשר יש בהם חשד לביצוע שימוש אסור למלונאות.

במקרה של עבירות רעש ניתנים כמובן קנסות ופעולות אכיפה וחקירה לרבות הגשת כתב אישום פלילי בגין שימוש אסור והוצאת צווים שיפוטיים לאיסור שימוש בווילות.

עוד ראוי לציין, כי בכל ביקור של השיטור העירוני בווילה עסקית המשמשת לשימוש מלונאי, מועבר במקביל דיווח לשלטונות המס ולמינהל ההנדסה בעירייה לצורך הכנת תיק חקירה והעברתו לתובע בהתאם. פעולות האכיפה הינן בגין שימוש אסור ושימושים חורגים בהתאם לחוק התכנון והבניה ויכולים להגיע לכדי ניתוק תשתיות חשמל ומים במקרים שבהם נעשה במקרקעין שימוש אסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully