וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאורה רמת חן החדשה יצא לדרך: "פרויקט שיעמוד לפחות 200 שנה"

בשיתוף אאורה

26.5.2022 / 8:42

גם אנחנו הגענו כדי לראות מקרוב את הריסת הבניינים הישנים לקראת בניית מגדלי היוקרה של חברת "אאורה" ברמת גן: "דורי דורות ירוויחו". הבעלים יעקב אטרקצ'י: "תהיה פה חוויית מגורים שלמה". צפו בכתבה

בווידאו: פרויקט אאורה רמת חן החדשה ברמת גן/עריכה: גלעד מן מנהיים

הפרויקט המדובר של חברת "אאורה" ברמת חן - "אאורה רמת חן החדשה" - במסגרתו נהרסו שבעה מבני רכבת ישנים לקראת בניית שלושה מגדלי יוקרה יצא רשמית לדרך, בנוכחות ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן ובעלי "אאורה" יעקב אטרקצ'י.

פרויקט אאורה רמת חן. צילום מסך, צילום מסך
פרויקט אאורה רמת חן/צילום מסך, צילום מסך

"יצרנו פה עתודת קרקע רצינית אחרי הריסה, התכנון פנטסטי", אמר יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת "אאורה". "ייבנו שלושה מגדלים של 30 קומות כולל שטחים ציבוריים וירוקים. תהיה פה חוויית מגורים שלמה ומעולה. מדובר באחד הלוקיישנים הכי טובים בגוש דן ויש כאן את מוסדות החינוך הטובים בעיר. אני מאמין שבגודל נכון עושים שינוי וזה פרויקט שיעשה שינוי לאזור הזה".

"הבינוי הזה מתאים ומוסיף לכל מקום, גם לרמת חן", ציין ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן. "באנו עם תודעת עיצוב גבוהה מאוד מאז שאנחנו בתפקיד. אנחנו דוחפים כלפי מעלה את רמת הגימור ויראו את זה בבניינים. זו התחדשות עירונית אמיתית. האנשים האלו לא באים רק לגור בתוך הדירה, הם באים לחיות בעיר עם חיי קהילה, חיי תרבות ומערכת חינוך. זה התפקיד שלנו. דורי דורות ירוויחו משהו כזה שזה דבר נפלא. אנחנו בונים את זה לא לשנה, לא לשנתיים ולא לדור ולא לשניים. הפרויקט הזה הולך לעמוד לפחות 200 שנה קדימה וצריך לעשות את זה נכון".

"רבים חושבים על הליך פינוי בינוי כעל פרויקט נדל"ני, אבל זה פרויקט קודם כל של אנשים - הם בעלי הקרקע והם זכאים ליהנות מהשבחת התהליך", אמר יורם אסידון, מנהל הפרויקט מטעם בעלי הדירות. "מדובר באנשים שלא היה להם שום סיכוי לרכוש דירה חדשה, והפרויקט הזה הוא הזדמנות עבורם ועבור ילדיהם".

מה שמייחד בעיניי את הפרויקט זה איך שהוא נולד", ציין אבנר ישר, אדריכל הפרויקט. "כל התכנון והיוזמה של הפרויקט הייתה של הדיירים ואני מרגיש גאה להיות מהתהליך הזה. האתגר הוא ליצור בניינים יפים ואלגנטיים, ברמה גבוהה הרבה יותר ממה שבנוי מסביבם. הם לא יקרים ומאפשרים לאנשים לחיות חיים טובים במגדלים האלו בלי הוצאות גבוהות וזה חשוב מאוד".

"ההרגשה נהדרת, כי אנחנו רוצים להתקדם בחיים", הוסיפה הדיירת הארלין שרבי. "בלי הפרויקט לא היינו מתקדמים בחיים".

עוד בוואלה!

מגדלי היוקרה "אאורה רמת חן החדשה" יוצאים לדרך

לכתבה המלאה
"אאורה רמת חן החדשה". בתמונה: האדריכל אבנר ישר, בעלי אאורה יעקב אטרקצ'י, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, עו"ד ישי איציקוביץ ומהנדסת העיר רמת גן סיגל חורש. רפי דלויה,
"אאורה רמת חן החדשה". בתמונה: האדריכל אבנר ישר, בעלי אאורה יעקב אטרקצ'י, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, עו"ד ישי איציקוביץ ומהנדסת העיר רמת גן סיגל חורש/רפי דלויה

רמת גן היא אחת הערים המזוהות ביותר עם התחדשות עירונית ובשנים האחרונות היא מתאפיינת באחוזים הולכים וגדלים של הגירה חיובית. המקום האידיאלי והאזור האסטרטגי בה נמצאת, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים - מחלף אלוף שדה ודרך הטייסים, כמו כן בקרבה לפארק הלאומי ברמת גן, הפך לבחירה המועדפת על משפחות רבות.

בשיתוף אאורה
  • עוד באותו נושא:
  • רמת חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully