וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה דיווחה על חרם - ראש העיר עפולה עצר את הלימודים בעיר

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 12:28

תלמידת כיתה ה' בעפולה דיווחה על אלימות וחרם. ראש העיר ומשרד החינוך החליטו לעצור את הלימודים בעיר לשעתיים ולשוחח עם התלמידים על התופעה המסוכנת

תלמידה מעפולה סבלה מחרם בבית הספר ובתגובה ראש העיר ומינהל החינוך העירוני תמכו בהשבתת הלימודים לשעתיים ושעת חינוך כלל עירונית בנושא חרמות.

אירועי החרמות בבתי הספר ממשיכים לתפוס תאוצה וכותרות ברחבי המדינה ובימים האחרונים התגלה מקרה נוסף, הפעם בבית ספר יסודי בעפולה. מדובר במקרה אלימות שהתרחש כנגד תלמידת כיתה ה' שסבלה מחרם ואיומים של חברותיה לכיתה ולבית הספר בטלפון ובתוכנת הוואטס-אפ שאחד מהם אף כלל איום ממשי של נערה מיישוב סמוך על חיי התלמידה. בעקבות האיומים הגישה האם תלונה למשטרה.

עפולה אומרת לא לחרם על תלמידים. צילום - דוברות עפולה, אתר רשמי
עפולה אומרת לא לחרם על תלמידים/אתר רשמי, צילום - דוברות עפולה
אבי אלקבץ ראש העיר עפולה. צילום - דוברות עפולה, אתר רשמי
אבי אלקבץ ראש העיר עפולה/אתר רשמי, צילום - דוברות עפולה

במקביל, הועברו פרטי המקרה לידיעתו של ראש העיר אבי אלקבץ שהוציא הודעה ובה ביקש לעצור את הלימודים בכל בתי הספר בעיר ולקיים שיח בכל כיתות א'-יב', בנושא החרמות והאלימות ברשתות החברתיות. כמו כן, בהחלטה משותפת עם מינהל החינוך העירוני ובתיאום הפיקוח של משרד החינוך מחוז צפון את הבקשה להשבתת הלימודים באותו בית ספר למשך שעתיים.

בהודעה שהוציאו במינהל החינוך העירוני לכל מנהלות ומנהלי בית הספר נכתב בין היתר: "אתם מתבקשים לעצור את הלמידה למשך שיעור או שניים על מנת לקיים שיח מעמיק מכיתה א'-י"ב, בסיוע היועצות והפסיכולוגים בבית הספר על חרמות והשלכותיה לפוגע, לנפגע ולאקלים החינוכי בכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • חרם
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully