וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג חינוכי - 51 תלמידים מצטיינים מגדרה זכו בפרס ממשרד החינוך

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 15:46

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, העניק השבוע תעודות הוקרה ל-51 תלמידים מצטייני מנכ"ל משרד החינוך

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, יחד עם מנהלת אגף החינוך ענת קוך ומנהלות בתי הספר דרכא בגין ודרכא רמון, רוחלה טל ורונית מור, פגשו השבוע את 51 בוגרי בי"ס במושבה שקיבלו לאחרונה תואר מיוחד: מצטייני מנכ"ל משרד החינוך לשנת הלימודים תש"ף.

הישג חינוכי - 51 תלמידים מצטיינים  מגדרה זכו בפרס ממשרד החינוך. צילום - דוברות גדרה, אתר רשמי
הישג חינוכי - 51 תלמידים מצטיינים מגדרה זכו בפרס ממשרד החינוך/אתר רשמי, צילום - דוברות גדרה

הטקס, שהתקיים במעמד מנהלת אגף החינוך ומנהלות בי"ס, הוא ביטוי להערכה על פועלם, הישגיהם והדוגמא שהם מהווים לדור הצעיר. ראש המועצה: "מצטייני מנכ"ל משרד החינוך מבטאים, הלכה למעשה, את פעילתם הברוכה של הצוותים החינוכיים שלנו"

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, יחד עם מנהלת אגף החינוך ענת קוך ומנהלות בתי הספר דרכא בגין ודרכא רמון, רוחלה טל ורונית מור, פגשו השבוע את 51 בוגרי בי"ס במושבה שקיבלו לאחרונה תואר מיוחד: מצטייני מנכ"ל משרד החינוך לשנת הלימודים תש"ף. מצטייני משרד החינוך הללו מהווים כ-22% מתלמידי שכבה זו, אשר סיימו את לימודיהם באותה שנה. במעמד המרגש הוענקה להם תעודת הוקרה על פועלם, הישגיהם ובעיקר על הגאווה הגדולה שהמצטיינים מביאים לישוב.

מצטייני מנכ"ל משרד החינוך הם תלמידים שממוצע הציונים שלהם במבחני הבגרות הוא למעלה מ- 95, שנבחנו ברמת חמש יחידות באנגלית ולפחות ארבע יחידות במתמטיקה, או ציון 90 לאחר שנבחנו בחמש יחידות בשני המקצועות. מעבר לכך, עליהם לעבור בהצלחה מרובה את התוכנית להתפתחות אישית ולמעורבות חברתית-קהילתית.

יצוין כי הבוגרים המצטיינים הללו מהווים "מגדלור" חינוכי והישגי לא רק במושבה גדרה, אלא גם במסגרות השונות, כמו השירות הצבאי או השירות הלאומי. המצטיינים למעשה הם "שגרירים" של המושבה, כאשר נכון להם עתיד מרתק גם במסגרות משמעותיות נוספות בחייהם הבוגרים בתפקידים הבכירים ביותר בתעשייה הישראלית ובהנהגת המדינה.

ראש המועצה, יואל גמליאל: "גדרה מובילה בחינוך - זו לא סיסמא, אלא מציאות במושבה. 51 מצטייני מנכ"ל משרד החינוך לשנת תש"ף מבטאים, הלכה למעשה, את פעילתם הברוכה של הצוותים החינוכיים שלנו. השאיפה למצוינות, לחינוך ערכי ואיכותי עוברת כחוט השני החל מהגיל הרך ועד לתיכונים. ברצוני להודות למנהלת אגף החינוך ענת קוך, למנהלות ולכל העוסקים במלאכה, אשר עובדים בהתמדה ונחישות למען חינוך ילדינו. ישר כוח והמשך הצלחה".

מנהלת אגף החינוך, ענת קוך: "אגף החינוך פועל, ביתר שאת, להנחלת חינוך ערכי ואיכותי. ההישגים הם תוצאה של חינוך מיטבי והדאגה לכל ילדה וילד לאורך כל השנה. אני מאוד גאה בתלמידות ובתלמידים שיחד עם הצוותים החינוכיים המסורים שלנו הגיעו להישגים מרשימים המביאים הרבה כבוד ונחת לכולנו."

רוחלה טל מנהלת דרכא בגין: "בתיכון דרכא בגין שואפים לעודד את התלמידים למצוינות אישית במגוון תחומים, בדגש על 5 יחידות לימוד במתמטיקה ובאנגלית, בחירת שתי מגמות מתוך מגוון רחב של מגמות ועידוד להתפתחות אישית ולמעורבות חברתית- קהילתית משמעותית. צוות המורים האיכותי והמנוסה בביה"ס שם דגש על למידה משמעותית וחווייתית תוך התייחסות יומיומית לאקלים חינוכי מיטבי בביה"ס. רק במקום שבו המצוינות הוא ערך, מקום שמאפשר לתלמידים לבחור את תחומי העניין ולחוש תחושה של בית ניתן להצמיח כל כך הרבה מצטיינים".

רונית מור מנהלת דרכא רמון: "בתיכון דרכא רמון מאמינים כי מצוינות של אדם מתארת מכלול של התנהגויות ופעולות החותרות להשתפרות מתמדת. המצוינות לתפיסתנו הנה אורח חיים, לכן אנחנו פועלים במטרה לספק לתלמידים.ות שלנו סביבה תומכת, מעצימה, מטפחת ומעודדת צמיחה והתפתחות אישית דרך מגוון התנסויות ועידוד למוטיבציה פנימית חזקה שתניע אותם בהתמדה, סקרנות, יצירתיות, אחריות, עצמאות ומוקד שליטה פנימי לצד היכולת להציב לעצמם מטרות ולחתור להגשמתן. לתפיסתנו, יכולות אלו יהוו בסיס ללמידה, עיצוב וגיבוש האדם כבעל יכולת להצטיין ובעל מסוגלות להביא את עצמו לידי ביטוי ואת הפוטנציאל שלו לידי מימוש. היכולת להצליח לטפח את הדור הבא שלנו כדור מצטיין, מתאפשר בזכות צוות חינוכי מקצועי, רתום ומלא אמונה בתלמידים, לצד שיתופי פעולה עם הבית והסביבה הטבעית של כל תלמיד ותלמידה. זכינו כי אלו תלמידנו עשירים ביכולות וברוכים בכישורים. זה הצוות שלנו, התלמידים.ות שלנו וזו קהילת רמון".

  • עוד באותו נושא:
  • גדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully