וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שבוע המצוינות הישראלית יצא לדרך

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 13:58

130 מוסדות, גופים וארגונים יפתחו את שעריהם לקהל הרחב. למשך שבוע בשלל אירועים, הרצאות, פעילויות וסדנאות, ללא עלות ובכל רחבי הארץ, כדי לחגוג ביחד מצוינות ישראלית

השבוע, התחיל לראשונה 'שבוע המצוינות הישראלית'. במהלך שבוע שלם הציבור המוזמן לחוות מקרוב ולהתגאות בהישגים שישראל הביאה לארץ ולעולם, בתחומי ההייטק, המדע, החינוך, הרפואה, הביטחון, הכלכלה, הספורט, המוסיקה, הקולינריה, המחול, החקלאות, ועוד.

אירוע משולב של ילדים יהודים ודרוזים באמדוקס - במסגרת שבוע המצוינות. יח"צ שבוע המצוינות, אתר רשמי
אירוע משולב של ילדים יהודים ודרוזים באמדוקס - במסגרת שבוע המצוינות/אתר רשמי, יח"צ שבוע המצוינות

את הפרויקט יזמה קרן טראמפ לחינוך, המקדמת מצוינות לכל אורך השנה, והצטרפו אליה כ-130 ארגונים, חברות ומוסדות בישראל, ולכולם מכנה משותף: לעודד, לטפח ולקדם את ערך המצוינות כמפתח להצלחה שלנו כפרטים וכחברה כולה. השותפים לפרויקט יצרו במיוחד לכבוד השבוע אירועים מיוחדים ללא עלות וכולם מוקדשים לנושא המצוינות הישראלית, על כל גווניה.

אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך: "יש לנו סיבה טובה להתגאות במצוינות ובמצוינים שלנו שפורצים דרך ומגיעים לשיאים מדהימים. אבל חשוב גם שנזכור שבכל אחת ואחד מאתנו טמונה מצוינות והבחירה היא בידינו. האם רק להביט מהצד ולמחוא כפיים לאחרים, או ללמוד, להשקיע, להתאמץ ולהשתפר, ואז להיות הכי טובים שאנחנו יכולים"

  • עוד באותו נושא:
  • חינוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully