וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפלים ביד קשה בבעיית המשילות בנגב - קנסות משטרה לתושבי מדרשת בן גוריון

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 12:28

לראשונה בחייהם קיבלו תושבי מדרשת בן גוריון בנגב, קנסות חנייה ממשטרת ישראל. ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, בפניה למשטרה: "חדלו ובטלו את דוחות החנייה ביישובים והתמקדו בביריונות ובטרור על הכבישים בנגב."

הסוף לקנסות החניה של המשטרה ביישובים הכפריים בנגב?

תושבי היישוב הקטן בעל 2,000 התושבים מדרשת בן גוריון שבמועצה האזורית רמת הנגב, מספרים כי בתקופה האחרונה המשטרה מחלקת דוחות חניה לנהגים המחנים את רכביהם בתוך היישוב. תושבים שכבר שנים חונים באותו מקום, הופתעו לקבל את הקנסות לראשונה בחיים.

קנסות במדרשת בן גוריון בנגב. באדיבות המצולמים
קנסות במדרשת בן גוריון בנגב/באדיבות המצולמים
ערן דורון. שי שמואלי,
ערן דורון/שי שמואלי

פעילות אכיפת החניה היזומה של המשטרה בתוך היישובים הכפריים בנגב, שבהם אין כלל בעיות חניה, הפכה לנושא מטריד המעסיק את התושבים. השבוע פנה ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, למשטרת ישראל, בדרישה לחדול מחלוקת הקנסות ולבטל את אלו שניתנו לאחרונה.

"במהלך השנים האחרונות אני שב ומתריע שבשורש בעיית המשילות בנגב, היא הבריונות על הכבישים שהופך להיות טרור אמיתי ופוגע על בסיס יומיומי באיכות חיי התושבים וחמור מכך מסכן אותם באופן קשה. " רשם דורון במכתבו אשר הופנה לראש אגף התנועה במשטרה, ניצב אלון אריה, ומפקד תחנת דימונה, סנ"צ משה זריהן, והוסיף: "נעשו על ידי המועצה אינספור פניות שאנחנו מבקשים להגביר את הנוכחות המשטרתית לאורך כביש 40, שלאורכו סובלים תושבינו מפורענות ובריונות בדרכים. האם חנייה על המדרכה ביישוב כפרי היא אינטרס ציבורי חשוב יותר מהביטחון בכבישים?"

"אני קורא למשטרת ישראל אגף התנועה ולתחנת דימונה להעצים את הפעילות שלה במרחבנו, אך להתמקד בנושאים החשובים באמת: הבריונות על הכבישים והטרור שתושבי המועצה חווים אותו יום יום בנסיעותיהם בכבישי הנגב. בהתאם לאמור לעיל להנחות על מדיניות ברורה ולבטל את הדוחות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully