וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס החינוך שדרות תל אביב-יפו -"התפתחות אישית לפני רדיפה אחר ציונים"

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 14:59

אמש התקיים על גג בניין עיריית תל אביב - יפו אירוע הנעילה של כנס החינוך שדרות תל אביב-יפו הראשון שהווקדש כולו למהפכת ה-SEL (למידה רגשית - חברתית) - פיתוח ישראלי מקומי שעיניי העולם נשואות אליו

הכנס הוא יוזמה משותפת של ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי וראש עיריית שדרות אלון דוידי אשר הציבו, כל אחד בעירו, את תחום החינוך כגולת הכותרת של העשייה העירונית, ושואפים לקדם מצוינות חינוכית אשר שוברת דפוסי פעולה ישנים ומייצרת דיאלוג חדש בין תלמידים למורים באופן שמציב את התפתחותם האישית והרגשית לפני הרדיפה אחר ציונים והישגים לימודיים.

רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג. צילום: דין אהרוני, אתר רשמי
רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג/אתר רשמי, צילום: דין אהרוני

רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג: "שמחתי מאוד להיות באירוע חשוב זה לכבוד כנס שדרות תל אביב - יפו הבינלאומי ללמידה רגשית חברתית. עסקתי הרבה שנים בהכנה של אוכלוסיות שונות לעולם העבודה וכעת אני עוסקת הרבה בהשלכות של השנתיים האחרונות על בריאותם הנפשית של ילדים ונוער. בשני הנושאים הללו אין ספק כי למידה רגשית חברתית היא כלי חשוב והכרחי. שיתוף הפעולה בין שתי ערים שונות, אך בסופו של דבר כה ישראליות, תורם בעיני ללכידות החברתית ומדגיש את הלמידה הרגשית המקרבת ביניהן."

אלון דוידי ראש העיר שדרות ורון חולדאי ראש העיר תל אביב - יפו. צילום גולן סבג, אתר רשמי
אלון דוידי ראש העיר שדרות ורון חולדאי ראש העיר תל אביב - יפו/אתר רשמי, צילום גולן סבג
כנס החינוך שדרות תל אביב-יפו -"התפתחותם האישית לפני רדיפה אחר ציונים". צילום: דין אהרוני, אתר רשמי
כנס החינוך שדרות תל אביב-יפו -"התפתחותם האישית לפני רדיפה אחר ציונים"/אתר רשמי, צילום: דין אהרוני

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אני שמח על ביקורה זה של הגב' הרצוג ועל תמיכתה במודל ה-SEL הכה חשוב. החלטנו להיכנס לתהליך של מודל זה מתוך רצון לפתח שפה חינוכית אחת משותפת לכלל מערכות החינוך, מלידה ועד גיל 18 כולל החינוך המיוחד. אנחנו בטוחים שכשנצליח לייצר אותה, לא רק התלמידים והתלמידות שלנו יתחזקו וייהנו מזה, אלא גם המשפחות והקהילות הסובבות אותם. ואם המודל הזה, מודל SEL, מאומץ גם בשדרות וגם בתל אביב-יפו, הוא צריך להיות מודל כלל מערכתי ולא רק להיות תלוי ברשויות מקומיות שמבקשות או מוכנות לאמץ אותו".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "מה שרואים היום בשדרות זה SEL - חיים חברתיים רגשיים. צריך להאמין, לחיות ולשמוח כדי לגרום לזה להצליח. שיתוף הפעולה הזה בין שדרות לבין תל אביב-יפו יכול לאפשר לכל העולם ללמוד ממה שקורה פה. אני מתפלל שבזכות הכנס הזה שעוסק כולו בלמידה ובהטמעה של SEL, הילדים שלנו יהיו טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully