וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'הייתי שם' - שורדי שואה מאשקלון מספרים גבורה

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 14:28

מיזם הנצחה מרגש - פודקאסטים בקולם של שורדות ושורדי שואה מאשקלון, המשתפים את סיפור ההישרדות והגבורה שלהם, מילדותם דרך החיים בתקופת השואה ועד לעלייה לארץ ישראל

החל מהיום ניתן יהיה להאזין לסיפוריהם של גד פרטוק, יוכבד גרוס, ניצה צ'וקלו, ישעיהו פוייר, ברוך ברדה ודב סקג'ו, ממקור ראשון, בערוץ הפודקאסט החדש של עיריית אשקלון בכל יישומוני ההסכתים.

הייתי שם - שורדי שואה מאשקלון מספרים גבורה. צילום: סיון מטודי, אתר רשמי
הייתי שם - שורדי שואה מאשקלון מספרים גבורה/אתר רשמי, צילום: סיון מטודי

ראש העיר, תומר גלאם: "מפעל הנצחת שורדי השואה באשקלון עושה צעד קדימה והפעם, באמצעות הקלטת הסכתים, בערוץ הפודקאסטים של עיריית אשקלון, של שורדות ושורדים שמשתפים, בצורה מרתקת ומרגשת, את סיפור ההישרדות והגבורה שלהם. כרשות, כחברה וכפרט, אנחנו מחויבים לעשות הכל על מנת להמשיך לתעד, לספר ולשנן את הסיפורים האלו, למעננו ולמען הדורות הבאים. אני רוצה להודות לעמותת עמך ולשורדות ולשורדים שלקחו חלק בפרויקט ושיתפו אתנו בסיפורם מעורר ההשראה. אנחנו מצדיעים לכם".

כחלק מהקמפיין פורסמו שלטי חוצות עם תמונותיהם של השורדות והשורדים, המשתתפים בפרויקט בסימן 'הייתי שם'. התמונות צולמו בבתיהם על ידי הצלם אדי ישראל. הסיפורים עלו גם למתחם תוכן ייעודי באתר עיריית אשקלון לצד תמונותיהם של השורדות והשורדים. הפרויקט בוצע על ידי אגף הדוברות בעירייה בשיתוף עמותת עמ"ך באשקלון.

לנוחיותכם, קישור להאזנה לסיפורים של שורדי השואה ביישומון ספוטיפיי: https://spoti.fi/3LszR8o
בהמשך יעלו הפודקאסטים ליישומוני הסכתים נוספים (גוגל ואפל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully