וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום השואה 2022 - ילדי הישוב הבדואי קיימו ערב 'זיכרון בסלון'

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 15:18

המרכז הקהילתי בערערה שבנגב קיים ערב "זיכרון בסלון" בשיתוף עמותת "כוכבי המדבר" הבדואית הדוגלת בדו קיום. טל בסכס, מנכ"ל החברה למתנ"סים הארצית - "אירוע הזיכרון המרגש בערערה הוא רק דוגמא אחת ליכולת של קהילה להתחבר, להזדהות זו עם זו ולקיים חיים משותפים"

מתנ"ס ערערה שבנגב מבית החברה למתנ"סים הארצית, ערך אתמול אירוע מיוחד - זיכרון בסלון לציון יום השואה. מדובר ביוזמה ייחודית ושיתוף פעולה בין המרכז הקהילתי לבין עמותת "כוכבי המדבר" - עמותה בדואית הפועלת למען דו קיום.

ילדי הישוב הבדואי ערערה קיימו ערב 'זיכרון בסלון'. באדיבות המצולמים
ילדי הישוב הבדואי ערערה קיימו ערב 'זיכרון בסלון'/באדיבות המצולמים
טל בסכס מנכ"ל החברה למתנ"סים. צילום -  רמי זרנגר, אתר רשמי
טל בסכס מנכ"ל החברה למתנ"סים/אתר רשמי, צילום - רמי זרנגר

במסגרת האירוע, ילדי תנועת הנוער "אבירי המדבר" של המתנ"ס למדו על השואה, צפו בסרט בשפה הערבית וניהלו דיון בו הביעו את תחושת ההזדהות העמוקה שלהם.

"ערכי האחדות והערבות ההדדית באים לידי ביטוי בכל אפיק ובכל פעילות במרכזים הקהילתיים שלנו ברחבי הארץ", אומר טל בסכס, מנכ"ל החברה למתנ"סים הארצית. "אירוע הזיכרון המרגש בערערה, לצד עוד מאות אירועים מרגשים שמתקיימים בכל השנה, הוא רק דוגמא אחת ליכולת של קהילה להתחבר, להזדהות זו עם זו ולקיים חיים משותפים".

"זה היה אירוע מרגש וייחודי גם עבור הילדים וגם עבור הוריהם שהשתתפו באירוע, שהביעו הזדהות רבה והתעניינו בסיפור השואה היהודי", ציין ישראל דיאמנט, מנהל מתנ"ס ערערה.

לאורך כל השבוע וכן במהלך יום השואה מקיימים המרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים הארצית עשרות רבות של אירועי זיכרון בסלון בקהילות השונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully