וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המפתח לפיתוח אזורי צריך להיות קידום פרויקטים ברמה המוניציפלית"

25.4.2022 / 11:44

שוקי בורשטיין, מנכ"ל "בנק מרכנתיל", בוועידת המפרץ לאזוריות 2022: "הרשויות המקומיות הן זרוע הביצוע של המדינה ויש להן יכולות מוכחות"

אשכול רשויות המפרץ בשיתוף עיריית חיפה ובחסות "בנק מרכנתיל", קיים לראשונה את וועידת המפרץ לאזוריות 2022. באצטדיון סמי עופר בחיפה התכנסו עיריית חיפה, לשכת המחסר והתעשייה חיפה והצפון, התאחדות התעשיינים וארגון להב, ראשי ערים, שרת הפנים, שר האוצר, שרת התחבורה, יו"ר הפורום הכלכלי, יו"ר השלטון המקומי, מנכ"ל "בנק מרכנתיל" ומכובדים נוספים.

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, ציין בפאנל "מפתחות לצמיחה אזורית" בו השתתף: "הרשויות המקומיות הן זרוע הביצוע של המדינה ויש להן יכולת מוכחת גבוהה להנעת תהליכים והוצאה לפועל של פרויקטים. משבר הקורונה מהווה דוגמא לכך. הרשויות מנוהלות באופן אחראי בצד הפיננסי ורובן מצויות באיזון תקציבי. הרשויות המקומיות שומרות על שיעור נמוך של עומס מלוות שמאפשר מינוף, גם לטובת צרכי הפיתוח של הרשויות המקומיות ללא חשש ליציבות התקציבית של הרשויות. המפתח לפיתוח אזורי צריך להיות, קידום פרויקטים ברמה המוניציפלית. הן מבחינת יכולות מוכחות של ביצוע, והן מבחינת פוטנציאל מינוף לא ממומש".

מירב בן בסט, מנהלת סניף טירת הכרמל, שוקי בורשטיין מנכ"ל מרכנתיל, ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון. יחצ,
מירב בן בסט, מנהלת סניף טירת הכרמל, שוקי בורשטיין מנכ"ל מרכנתיל, ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון/יחצ

לשאלה "איך הבנקים אמורים להשתלב בצמיחה האזורית כגורם מסייע לרשויות המקומיות", ענה בורשטיין: "בנק מרכנתיל, חיזק מאד את הפעילות המוניציפלית שלו לאחר שרכש את בנק דקסיה לפני כשנתיים. מאז, הבנק שותף במיזמים אשר מנגישים את השירות הבנקאי ומקורות האשראי ללקוחות הסקטור המוניציפאלי ובדגש על מיזמים מוניציפליים. בנק "מרכנתיל" רואה את עצמו כבנק הבית של הסקטור המוניציפלי ומלווה את כלל הרשויות, התאגידים והאשכולות בכל פעילותם. לכן, כל גוף מוניציפלי שיבקש לקדם שיתופי פעולה כאלו למטרות פיתוח ימצא אותנו כשותף טבעי עם אוזן קשבת".

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully