וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת הפנים הכריעה: צור הדסה תהפוך למועצה מקומית

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 11:40

שרת הפנים, איילת שקד חתמה היום (ה') על ההחלטה העקרונית להקים רשות מקומית עצמאית בצור הדסה ולהיפרד ממטה יהודה. הצו ייכנס לתוקפו בעוד שנה

צור הדסה היא ישוב המונה מעל 10,000 תושבים, עם צפי גידול לכ- 25,000 תושבים ובעתיד מתוכננת להפוך לעיר. הקמת מועצה מקומית עצמאית תאפשר לישוב לצמוח, להתפתח ולגדול באופן מיטבי, ותאפשר את ניהול הישוב בצורה מסודרת.

צו הקמת הישוב ייחתם בעוד כשנה לאחר סיום הליכי הפירוק, סיכום ההיפרדות הנכסית ומתן מענה לסוגיות הכלכליות הן למטה יהודה והן לצור הדסה.

איילת שקד שרת הפנים ויאיר הירש. יחצ, אתר רשמי
איילת שקד שרת הפנים ויאיר הירש/אתר רשמי, יחצ

שרת הפנים, איילת שקד: "קיבלתי היום החלטה חשובה ומשמעותית להפוך את צור הדסה למועצה מקומית ועצמאית. בשנה הקרובה משרד הפנים ילווה את צור הדסה ומטה יהודה ויהיה לימינם בכל שידרשו על מנת לבצע את ההפרדה באופן הטוב ביותר ויוודא שלצור הדסה ימצאו מקורות הכנסה מניבים שיאפשרו לה קיום כלכלי עצמאי. למרות האתגר בהקמת מועצה מקומית חדשה בישראל על כל משמעויותיה, אני בטוחה שזוהי ההחלטה הנכונה שתאפשר את צמיחתה של צור הדסה ותחזק את עוטף ירושלים.
החלטה על הקמת מועצה מקומית חדשה לא התקבלה במשרד הפנים כבר 10 שנים, זו ללא ספק החלטה אמיצה אך היא התקבלה בכובד ראש ולאחר עבודת מטה יסודית ושיח עם התושבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully