וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על הכדור - ראש העיר הוד השרון במטה האו"ם בג'נבה

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 16:55

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, יו"ר פורום יעדי האו"ם לפיתוח לשנת 2030 במרכז השלטון המקומי ייצג את ישראל בפורום ראשי ערים בינלאומי שהתקיים במטה האו"ם בג'נבה

כוכבי, מקדם במסגרת תפקידו את הטמעת יעדי האו"ם לפיתוח בקרב הרשויות המקומיות בישראל: בנאומו התייחס לשינוי התפיסתי בעקבות הקורונה, הצורך ביצירת מרחבים ציבוריים בתוך שכונות כמו גם קידום פיתוח בר קיימא של ערים ירוקות, היבטי תכנון ושיתוף ציבור.

ראש העיר הוד השרון במטה האו״ם בג׳נבה. באדיבות המצולמים
ראש העיר הוד השרון במטה האו״ם בג׳נבה/באדיבות המצולמים

על רקע המלחמה באוקראינה, השתתפו בפורום גם ראשי ערים מאוקראינה -ראש עיריית קייב ויטלי קליצ'קו וראש עירית חרקיב, איגור טרקוב, שהצטרפו ווירטואלית מאזור מוגן. ראשי העיר האוקראינים סיפרו על המציאות המורכבת אתה הם נאלצים להתמודד. קליצ'קן שלבש מדי צבא, אמר כי האוקראינים נלחמים על העיר שלהם, ולכן אין אפשרות שלא ינצחו.

כוכבי שנאם בפני המליאה לפני נאומו של טרקוב אמר כי "בעוד מושב הכנס נקרא מרחב ציבורי תוסס, ערים ירוקות ופתרונות מהטבע" אף אחד מהדברים הללו לא יכול לקרות תחת מתקפה רוסית ופשעי מלחמה" כוכבי הביע סולידריות בשם פורום ראשי הרשויות עם המנהיגות והמנהיגים המקומיים באוקראינה. במהלך הכנס נפגש ראש העיר עם מקבילים רבים, כולל פגישת עבודה עם ס.ראש העיר אגדיר במרוקו איתו שוחח על שיתופי פעולה בין מרכזי השלטון המקומי ושתי הערים.

ראש העיר הוד השרון במטה האו״ם בג׳נבה. באדיבות המצולמים
ראש העיר הוד השרון במטה האו״ם בג׳נבה/באדיבות המצולמים

עוד הצטרפו ראשי ערים מספרד, סלובניה, צרפת, שוויץ, ארה"ב, הולנד, גאורגיה, אזרבייג'ן ורבים אחרים ואחרות אשר באו לחלוק ידע על קידום והטמעת יעדי האו"ם לפיתוח בר קיימא העוסקים ב 17 יעדים שהוגדרו ע"י האו"ם ומקודמים בארץ בין היתר על ידי ראשי רשויות והמרכז לשלטון מקומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully