וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש הרמדאן בירושלים - ראש העיר בסעודת אפטאר חגיגית

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 19:30

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, נעל את יום הצום התשיעי של חודש הרמדאן בסעודת אפטאר משותפת עם אישי ציבור ומנהיגים מקומיים ממזרח ירושלים

בסעודת האפטאר החגיגית שנערכה במלון טנטור הילז בירושלים ביוזמתו ובברכתו של ראש העיר השתתפו למעלה מ-200 מנכבדי מזרח ירושלים - מח'תארים, ראשי מינהלים קהילתיים, אנשי חינוך, יזמים ופעילים חברתיים.

ראש העיר ירושלים בסעודת אפטאר חגיגית. צילום: ארנון בוסאני, אתר רשמי
ראש העיר ירושלים בסעודת אפטאר חגיגית/אתר רשמי, צילום: ארנון בוסאני

בנאומו בפני המשתתפים הדגיש ראש העיר את מחויבותו לכלל תושבי העיר, ללא קשר למוצאם או דתם, וציין כי מיומו הראשון בתפקיד הוא משקיע רבות בצמצום הפערים ובשיפור איכות החיים בשכונות מזרח העיר. לדבריו, "אין תחליף לחיים המשותפים של כולנו, בני כל העדות והמגזרים, בעיר אחת מאוחדת ומאחדת".

חודש הרמדאן חל השנה בין התאריכים 2 באפריל ועד 3 במאי, כאשר עם סיומו יציינו תושביה המוסלמים של העיר את עיד אל פיטר - חג סיום הצום. במהלך חודש זה, מקיימים תושביה המוסלמים של העיר צום ותפילות, החל מעלות השחר ועד לרדת החשכה.

לקראת הרמדאן פרסה העירייה תאורת חג ודגלי חג ברחובות מזרח העיר, תלתה עשרות שלטי ברכה בשלוש שפות, והשקיעה סכומי כסף גדולים בריבודי כבישים ובתיקון מפגעים. בנוסף מקיימת העירייה מדי ערב שורה של אירועי תרבות במינהלים הקהילתיים ועורכת טורנירים של ספורט בשכונות. אגף הרווחה בעירייה חילק אלפי תלושי מזון לנזקקים מכל שכונות מזרח העיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך את תושביה ומבקריה המוסלמים של העיר במיטב הברכות והאיחולים לרגל חודש הרמדאן. אני קורא לכולם לכבד את החודש המיוחד הזה, ולקיים אותו באווירה של כבוד הדדי וסובלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully