וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאמה תוקף את ממשלת ישראל על התקציב לבדואים

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 14:24

יו"ר ועד ראשי הרשויות הבדואיות בנגב סלאמה אל אטראש בהתקפה חריפה על הממשלה:"המיליארדים ששופכים על המיגזר הבדואי - יהפכו לכישלון של הממשלה"

"החלטת הממשלה מלפני שבועיים לתקצב את המיגזר הבדואי בחמישה מיליארד שקלים - נדונה גם היא לכישלון. הסיבה : שוב לא שיתפו את ראשי הרשויות הבדואיות בהחלטה ובאופן חלוקת התקציבים", כך אומר ראש מועצת אל קסום סלאמה אל אטראש, המכהן גם כיו"ר ועד ראשי הרשויות הבדואיות בנגב.

סלאמה אל אטראש. יחצ, אתר רשמי
סלאמה אל אטראש/אתר רשמי, יחצ

לדברי סלאמה אל אטראש לראשי הרשויות הבדואיות בנגב היו ציפיות רבות מאישור התקציב המיוחד והם ישבו והכינו תכניות מפורטות לכל ישוב וישוב והעלו על הכתב את הצרכים של כל אחד מהם. אולם כאשר התפרסם התקציב והם גילו את הפירוט של סעיפי התקציב הם התאכזבו מאוד.

סלאמה: "חשבנו שמשרד הרווחה שמנהל עכשיו את התקציבים לבדואים יקשיב לנו. אבל התברר לנו שהם חזרו על שגיאות העבר כאשר דילגו מעל ראשי הרשויות. מי יודע טוב מאיתנו מה צריכה האוכלוסיה הבדואית ? למי פונים התושבים הבדואים כאשר אין תשתיות טובות בבתי הספר או כשאין חשמל ותאורת רחוב בישוב כזה או אחר ? רק אלינו..."

"תלינו הרבה תקוות בתכנית הזאת. הנה סוף סוף מטפלים ברצינות במיגזר שלנו ומקצים לא מעט כסף. אבל בסופו של דבר שום דבר לא מגיע אלינו. רוב התקציבים מופנים לגופים חיצוניים, לעמותות של המיגזר השלישי ולרשות הבדואית שאין לה מושג מה אנחנו באמת צריכים ומבקשים...

"אני מאוד מאוכזב מהחלטת הממשלה ומהאופן שבו מחלקים את התקציב. יש לי תחושה קשה שבעוד כך וכך שנים כולנו נגלה שהישובים הבדואים בנגב יהיו עדיין במצב קשה כפי שהם היום."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully