וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך 2024 - ייפתח בית חולים חדש בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 18:32

אסותא מרכזים רפואיים תחנוך בבאר שבע בית חולים חדש. אשר יתפרס על פני כ -17,000 מ"ר ויכלול חדרי ניתוח, טכנולוגיות חדישות ומרפאות משודרגות. הפתיחה צפויה במהלך 2024

אסותא מרכזים רפואיים החלה את בנייתו של בית החולים החדש בלב העיר באר שבע, בסמוך לעורקי התחבורה הראשיים מהעיר ואליה תחנת הרכבת והתחנה המרכזית.

בית החולים אסותא בבאר שבע. הדמייה, אתר רשמי
בית החולים אסותא בבאר שבע/אתר רשמי, הדמייה

בהקמת בית החולים החדש יושקעו מאות מיליוני שקלים והוא צפוי להיפתח לקהל במהלך שנת 2024. בית החולים החדש יהיה גדול פי כמעט ארבעה מבית החולים כיום, הוא יתפרס על פני כ -17,000 מ"ר, ב-6 קומות עיליות, וקומה תת קרקעית לחניון ושימושים לוגיסטיים. כמו כן, הוא יכלול שטחי מסחר שישלימו את השירות למטופל ולמשפחתו.

רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע: "המציאות הנוכחית מוכיחה לנו שוב את החשיבות הרבה בחיזוק באר שבע והנגב בשירותי בריאות מתקדמים. באר שבע בתנופה חסרת תקדים, כאשר מוקמים בה שכונות חדשות, אזורי תעשיה תעסוקה ומסחר ונערכת לקליטה של יחידות העילית של צה"ל.
אני מברך את הנהלת אסותא על הקמת המרכז הרפואי החדש של אסותא, שמצטרף למאמץ העירוני והלאומי להתאים את השירותים להתפתחות העיר וחיזוקה כמטרופולין הדרומי של מדינת ישראל. זהו שלב ראשון וחשוב בדרך!"

יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, הפרופ' שוקי (יהושע) שמר ציין: בית החולים אסותא באר שבע יהווה מודל של עשייה רפואית איכותית, הדוגלת במתן מענה מקיף ושלם של שירותים רפואיים, בהענקת חוויית בריאות אחרת לבאים בשעריו ובהצבת סטנדרטים גבוהים בתחומי הפעילות השונים. דירקטוריון החברה אישר את תקציב ההקמה תוך שימת דגש על מיטב הטכנולוגיות המתקדמות והחדישות".

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: "זו בשורה משמעותית לתושבי באר שבע והישובים באזור הדרום והנגב. השנה האחרונה הדגישה את חשיבות פיתוח תשתיות הרפואה בישראל כחלק מהחוסן הלאומי ובית החולים החדש מהווה נדבך נוסף בהגשמת המטרה הלאומית לצמצום הפערים שנוצרו בין הפריפריה למרכז, בכל הקשור להנגשת שירותים רפואיים איכותיים בזמינות גבוהה לתושבי הדרום".
רוחמה אלחיאני, מנהלת בית החולים אסותא באר שבע: "כאשר השירות למטופל עומד לנגד עיננו, חשבנו עוד משלב התיכנון על כל היבט אפשרי, החל מההתאמה לאקלים המדברי, העיצוב, האסתטיקה והנגישות וכלה בתשתיות דיגיטציה, בית חכם ואקולוגי, מידה מספקת של חניות ועוד. כאשר מדובר בקומות חדרי הניתוח, הקידמה הטכנולוגית תהיה נוכחת ומורגשת בכל חדר ניתוח ומכשור שנרכוש ונתקין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully