וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1500 ספרים נמסרו לספריות קהילתיות

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 12:21

רשת חנויות הספרים החברתית סיפור חוזר, נרתמת למען הקהילה: ביוזמה ייחודית לרגל יום מעשים טובים בשיתוף עם עמותת רוח טובה, רשת סיפור חוזר ליקטה ומסרה כ- 1500 ספרים שיהוו בסיס לכ-12 ספריות קהילתיות שיקומו ב-3 רשויות מקומיות לרווחת הציבור

במסגרת יום המעשים הטובים התקיים שיתוף פעולה ייחודי עם שתי יוזמות חברתיות, סיפור חוזר ועמותת רוח טובה, שנפגשו יחדיו לעשות טוב.

סיפור חוזר. צילום - קבוצת שכולו טוב, אתר רשמי
סיפור חוזר/אתר רשמי, צילום - קבוצת שכולו טוב

רשת סיפור חוזר ליקטה ומסרה יותר מ-1500 ספרים וביחד עם תושבי הערים השונות אשר לקחו חלק ביום ההתנדבות ומסרו ספרים בעצמם, הם מיינו את הספרים ל-12 ספריות קהילתיות שיוקמו בהוד השרון, ראשון לציון וקריית מוצקין כחלק מאג'נדה של שמירה על הסביבה, הנגשת הקריאה וקידום קהילתיות.

סיפור חוזר היא רשת חנויות ספרים חברתית המהווה גם מותג הכשרה שיקומי לאנשים עם חסמים תעסוקתיים, דרך שימוש חוזר בספרים. ההכשרה התעסוקתית השיקומית בסיפור חוזר מאפשרת התנסות ולמידה במיומנויות וכלים מקצועיים והזדמנות להסתגלות מחדש לשוק העבודה הטבעי.

הרשת נחשבת כיום לרשת ספרי יד שניה המובילה בישראל והרשת השלישית בגודלה בארץ, עם 24 סניפים בפריסה ארצית, עם מאות אלפי כותרים ואתר אינטרנט הגדול בישראל לספרי יד שניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully