וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בתל אביב: שיגעון הרכבים השיתופיים מגיע גם לגדרה

בשיתוף מועצה מקומית גדרה

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 14:56

במועצה המקומית חנכו שיתוף פעולה עם חברת "שלמה סיקסט", במסגרתו יפוזרו שלושה רכבים שיתופיים במושבה. ראש המועצה יואל גמליאל בירך: "אחד מהפתרונות היעילים ביותר שיש כיום וכעת הוא מגיע גם לגדרה"

יואל גמליאל ראש המועצה המקומית גדרה. דוברות גדרה,
ראש המועצה יואל גמליאל/דוברות גדרה

בקרוב בגדרה: רכבים שיתופיים בשלושה אזורים שונים ברחבי המושבה - כך הודיעה המועצה המקומית. על פי ההודעה, בגדרה ערכו שיתוף פעולה עם חברת הרכב "שלמה סיקסט", במסגרתו יפוזרו הרכבים השיתופיים בחניון "דרכא-רמון", בחניון "מרכז אופק" ובחניון פינס בסמוך למועצה המקומית.

הרכבים אמורים לשמש את תושבי העיר לכל אורך שעות היממה, שבעה ימים בשבוע. "הרכב השיתופי הוא אחד מהפתרונות היעילים ביותר שיש כיום וכעת הוא מגיע גם לגדרה", אמר יואל גמליאל ראש המועצה. "הוא יעניק מענה בכל שעה לנהגים צעירים, לנהגים אשר לא מחזיקים כלי רכב או בעת הצורך - כאשר בעת פתיחת הרכב, יהיה הנהג מבוטח ב-100%".

@yoel.gamliel רכבים שיתופיים - עכשיו בגדרה! ? החל מיום רביעי הבא, 06/04, יפוזרו שלושה רכבים שיתופיים בגדרה בחניון 'דרכא-רמון', בחניון 'מרכז אופק' ובחניון פינס בסמוך למועצה המקומית - פתרון שנותן מענה רחב מאוד! ? #גדרה #ישראל #רכבשיתופי #רכב #פוריו #foryou #gedera #car #tiktok #israel ♬ FUTURE HOUSE - Sergey Wednesday

שירות השכרת רכבים שיתופיים פופולרי בארץ כבר מספר שנים, בעיקר במרכז הארץ. מדובר למעשה בדור החדש של השכרת הרכב - הרכבים זמינים להשכרה 24/7, נמצאים במספר אזורים ומוצעים בשירות עצמי מלא, במודל יומי ולא שעתי. השירות מתאים גם לנהגים צעירים וחדשים, המחזיקים ברישיון נהיגה שנה לפחות. בסיום השימוש מחזירים את הרכב לאותו מקום שממנו הוא נלקח ואין דמי מנוי.

בשיתוף מועצה מקומית גדרה
  • עוד באותו נושא:
  • גדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully