וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי הסברה בשגרת חירום - השלטון המרכזי מול השלטון המקומי

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 19:28

בכנס התאגידים העירונים באילת נערך פאנל מקצועי על פעולות הסברה אפקטיביים במרחב העירוני בשגרת חירום

הפאנל בהשתתפותם לירון דורון לוי, משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי, ממי פאר, יו"ר ובעלים משותף, פאר לוין תקשורת; סאלי גליצנשטיין, מנכ"לית חברת יפה נוף; איציק לארי, מנכ"ל עיריית ירושלים ורותם ידלין, ראשת מועצה אזורית גזר.

כנס תאגידים עירוניים. יחצ, אתר רשמי
כנס תאגידים עירוניים/אתר רשמי, יחצ

לירון דורון לוי ציינה כי יש הבדל בין ההסברה של השלטון הארצי לשלטון המקומי שמחובר מאוד לשטח. "בתחילת הקורונה השלטון המרכזי היה מנותק מהשטח וראינו את הפערים. הציבור היה מגויס כי היה מפוחד. עם הזמן, כשלטון מקומי,חתרנו לשגרה והסברה חשובה מאוד בזמן כזה".

רותם ידלין ציינה כי הצליחו ברשויות המקומיות לעשות מה שהשלטון המרכזי לא הצליח. "אנחנו מצליחים לייצר שיח בגובה העיניים, מכירים אותנו, פוגשים אותנו ביומיום ולכן האמון של הציבור בנו הוא גדול. הצלחנו לתקשר כל הזמן עם הציבור ברשתות חברתיות, באתרים, שידורי לייב - הכול כדי להנגיש את המידע לכולם".

סאלי גליצנשטיין אמרה כי עולם התשתיות מאוד השתנה. "בעבר לא היינו מספרים לאף אחד שום דבר ויוצאים מהר. היום, זה השתנה. יש ציבור, בטח במרחב העירוני, שרוצה תשובות מהר. יש להם רשתות חברתיות כדי להביע דעתם ומחאה, אבל מאפשרות גם לנו לענות לאזרחים. אין סיבה להסתיר מידע, אני סומכת על כך שאנו עושים את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים לעשות".

איציק לארי על העיר ירושלים - "זו תל אביב, בת ים ובני ברק גם יחד - ישנם שלושה מגזרים שונים ולכל מגזר צריך לדבר בשפה שונה לחלוטין. אנחנו עמדנו באתגר הזה שהיה כפול ומכופל. כמו כן ציין שבזמן הקורונה היה אי אמון גדול עם חלק מהמגזרים בעיר. "התגברנו על זה על ידי גיוס של מובילי דעה ומנהלי בתי חולים ועוד גורמים מובילי דעה בחברה"

ממי פאר על עבודת הדוברות בעידן הנוכחי הדגיש - כאשר ראש מועצה כותב לתושבים שלו בצורה ישירה יש אלמנט של הרגעה, הנהגה ושיח בגובה העיניים. זה דבר חשוב מאוד. כיום אנחנו בסיטואציה שבה אנחנו באמת בקרב על דעת הקהל. בנוסף, כלי השיווק השתנו לגמרי, בהתאם לשינוי בעולם. יש לנו כלים חדשים, כמו הוצאת הודעות לכלל הציבור בעיר על ידי פלאפון נייד ואני קורא לנבחרי הציבור - תשתמשו בכלים האלה בדיגיטל ובכלל האמצעים.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully