וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל העדכונים - כנס איגוד התאגידים העירוניים 2022 באילת

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 15:04

עם למעלה מ 1200 אורחים ומוזמנים, מנכ"לי משרדי ממשלה, ראשי ערים, בכירי השלטון המקומי לצד מנכ"לים של חברות ותאגידים עירונים, נפתח הכנס השנתי היוקרתי של איגוד התאגידים העירוניים.

פאנל בועידת התאגידים. יח"צ וועידת איגוד התאגידים העירוניים, אתר רשמי
פאנל בועידת התאגידים/אתר רשמי, יח"צ וועידת איגוד התאגידים העירוניים

היום נפתחה באילת ועידת איגוד התאגידים העירוניים לשנת 2022 בהנחיית דינה פרומוביץ, מנכ"לית החברה כלכלית שוהם ובהשתתפותם של יצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות; חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות; שי חג'ג', יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים; יאיר הירש, מנכ"ל משרד הפנים; משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי; אברהם דובדבני, יו"ר קרן קיימת לישראל.

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי. יחצ, אתר רשמי
חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי/אתר רשמי, יחצ

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי אמר בנאומו: "מישהו פה התבלבל, האדמות לא שייכות לרשות מקרקעי ישראל, הן שייכות לאזרחי המדינה. צריך להפסיק להתייחס לשוק הדיור כביצת הזהב של האוצר ורמ"י. אפשר להוריד את מחירי הנדלן, צריך רק לרצות לעשות כך. צריך להגדיל את היצע הדירות ודחוף. מי שמנסה להפנות אצבע מאשימה לרשויות, טועה. הרשויות הן לא הבעיה, הן הפתרון. תנו לנו לבנות לזוגות צעירים במחירי עלות. רמ"י משחררת קרקעות בצורה איטית ביותר כדי לייצר ביקושים גבוהים מאוד, ואז פועלת בשיטה של כל המרבה במחיר. בקיצור- רמ"י מנהלת מכירות פומביות על חשבון הציבור. הגיע הזמן לשנות תקליט ולבטל את כל הקונספט של השליטה של רמ"י בקרקעות."

יאיר הירש מנכל משרד הפנים. יחצ,
יאיר הירש מנכל משרד הפנים/יחצ

יאיר הירש, מנכ"ל משרד הפנים: אתם כולם כאן בוועידה זה אנחנו לחלוטין. אנחנו הרגולטור שלכם אבל לפני הכול אנו רואים בכם שותפים אמיתיים לדרך. כל אחד מכם זו נקודה אחת בפאזל שמזדקק לאפשר לכם לעבוד. תודה על האפשרות שלכם לעבוד יחד. הראייה של המועצות האזוריות והייחודיות שלהן, האתגרים האלה שמעלים כולם מטרידים אותנו ואנחנו עובדים על זה. אנחנו רוצים לקדם עוד השנה את הרפורמה הגדולה בנושא התאגידים. בעניין ביזור הסמכויות - מקווה שכבר השנה נביא חקיקה גם לממשלה וגם לכנסת לביזור הסמכויות.

ועידת התאגידים. יח"צ וועידת איגוד התאגידים העירוניים, אתר רשמי
ועידת התאגידים/אתר רשמי, יח"צ וועידת איגוד התאגידים העירוניים
שי חגג בכנס תאגידים באילת. יחצ,
שי חגג בכנס תאגידים באילת/יחצ

שי חג'ג', יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים: "ישראל עוברת ימים קשים שמאיימים לא רק על ביטחון האזרחים אלא גם על רקמת היחסים הפריכה בין יהודים וערבים. הפיגועים המזוויעים - בבאר שבע ובחדרה - מחייבים את מערכת הביטחון על כל זרועותיה להיערך מחדש כדי להילחם בטרור הזה, מבית. תחושת הביטחון של האזרחים, התערערה מאוד ואיננו יכולים להמשיך בשגרת החיים שלנו כאילו לא קרה כלום. יש לחוקק חוקים ברורים ולשלול אזרחות ממחבלים אזרחי ישראל ולשלול זכויות ממשפחותיהם. האחריות לפעול יחד לעצור את הטרור היא של הקואליציה והאופוזיציה יחד. מלחמות יהודים לא יעזרו כאן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully