וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית ההיטק שוכרת כ-17,000 מ"ר ברעננה

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 20:00

חברת זום אינפו (Zoominfo), הנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של כ-25 מיליארד דולר ו מודיעה כי תשכור 17,000 מ"ר בפרויקט אינפינטי ברעננה

החברה תעבור באפריל 2023 למגדל אינפינטי ותשכור את הקומות העליונות וכן חלק מקומת הגג במגדל שעתיד להיות מגדל המשרדים הגבוה בשרון ויתנשא לגובה 30 קומות. סך הכל תשכור Zoominfo 17,000 מ"ר ברמת גמר מלא בחוזה ל- 10 שנים שיכלול גם מאות חניות.

הקמפוס החדש ימוקם בסמוך לתחנת הרכבת החדשה של רעננה דרום, ובמרחק נסיעה קצר של 15 דקות מתל אביב בקו האדום של הרכבת הקלה.

הדמייה קמפוס רעננה. הדמייה,
הדמייה קמפוס רעננה/הדמייה

ZoomInfo מעסיקה מעל 2,700 עובדים ברחבי העולם .במרכז הפיתוח של ZoomInfo ברעננה , ששטחו הוכפל לאחרונה בבניין WOPA ברעננה ומשרדיה מגיעים כעת לגודל של 3,920 מ"ר, יש כ-400 עובדים, מתוכם כ-250 אנשי מוצר ופיתוח.

החברה מסייעת לחברות המובילות בשוק העולמי - קטנות כגדולות - לאתר לקוחות פוטנציאליים בצורה מדויקת ובכך להגדיל את מחזורי המכירות שלהן. הכלים הטכנולוגיים של ZoomInfo מאפשרים לאסוף מידע מאלפי מקורות שונים, לעבד אותו במערכת טכנולוגיות מורכבת, לסדר אותו ולספק תובנות משמעותיות. בעקבות עליה בדרישה למוצר של החברה, החברה תגדיל משמעותית גם את כוח האדם (בכ-200 עובדים), ולכן נדרשת גם התרחבות נוספת של שטח המשרדים.

קמפוס אינפיניטי ממותג כפרויקט בולט בתחום ההייטק, בעיקר באזור השרון ומושך אליו חברות הייטק רבות המחפשות לשבת קרוב לכוח האדם העיקרי שלהן המתגורר בשרון. הוא ממוקם באזור עם נגישות מירבית, בסמיכות לרכבת ישראל ולצירי תחבורה ראשיים. תכנון הקמפוס מבטיח להעניק אקו סיסטם שלם עבור העובדים .

אינפיניטי פארק רעננה יכלול 150,000 מ"ר בשלושה מבנים, ביניהם המגדל הגבוה ביותר באזור השרון, המתוכנן על פי תקנים מחמירים וצפוי להיות בעל תקן LEED המציב קריטריונים גבוהים לתקן בריאות ולצידו קמפוס אמדוקס לשעבר, המתפרס על שטח של 40,000 מ"ר שעתיד לעבור שיפוץ מקיף ולהפוך בניין leed silver ואינפינטי פלאזה שיתפרס על שטח של 50,000 מ"ר , יעבור שיפוץ מסיבי ויכולל פטיו ענק של Co - working לרווחת עובדי המתחם. בפרויקט יהיו גם שטחי מסחר המיועדים לבילוי ופנאי, כולל חדר כושר, אודיטוריום ומיני אמפי, לצד 6 דונם של פארק אורבני הנושק לתחנת רכבת ישראל - רעננה דרום וכולל פינות ישיבה, ופבליוני מסחר.

הקמפוס יציע לשוכרים כמו גם ללקוחות חיצוניים באופן ייחודי חוות שרתים שמוקמת במרתפי הקמפוס, על פני 1000 מ"ר ברוטו ותכיל מקום אחסון רב בסטנדרט גיבוי של Tier3. הקמפוס נמצא בבניה מתקדמת ועומד להיות אחד ממרכזי התעסוקה הבולטים בשרון והמסקרנים בשוק.

ניר קרן, נשיא zoominfo ישראל וסמנכ"ל טכנולוגיה ראשי: "מרכז הפיתוח של ZoomInfo בישראל מהווה מנוע צמיחה משמעותי בעבור ZoomInfo העולמית, ואנו גאים על כך. אנו מתכננים להמשיך את הפריסה לשווקים חדשים, עם מוצרים חדשים, לקהלים שונים וביעדים חדשים - כל זאת בזכות הדאטא העשיר, הייחודי והאיכותי שאנו יודעים לספק. כל אלה מביאים לגדילה מטאורית של החברה וכתוצאה מכך היא מגדילה משמעותית את מרכזי הפיתוח שלה בעולם ובמיוחד את מרכז ה-R&D המרכזי שלה בישראל. אנו נרגשים לקראת המשרדים החדשים ובטוחים שההשקעה בעיצוב שטח המשרדים תבטיח סביבת עבודה ייחודית לתמיכה במצוינות וחדשנות ותמשוך אלינו את הטאלנטים המוכשרים ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully