וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנות ורפואה בשירות החינוך: תלמידים לומדים בבית החולים רפאל בתל אביב

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 10:53

פרויקט למידה חדשני, המערב יצירה אומנותית וטכנולוגיה רפואית, מחבר את תלמידי בית ספר נווה שרת מתל אביב עם תערוכת אומנות ובית חולים, ללמידה על עולם הרפואה וגוף האדם

בשנה האחרונה מקדם בית החולים רפאל בת אביב מיזם חברתי אמנותי בשיתוף בית הספר היסודי נווה שרת ששוכן בקרבת בית החולים, ובו משולבים בתוך הכיתות תלמידים בעלי מוגבלות (כבדי שמיעה, אוטיזם וכו'). מטרת המיזם לחבר את התלמידים לעולם הרפואה וגוף האדם באמצעות השימוש באומנות ויצירה, והוא מתבסס על למידה באמצעות מפגש אישי של התלמידים עם יצירות אומנות, כמו גם עם צוות בית החולים. הפרויקט מפגיש את התלמידים עם יצירות תערוכת "הגוף באמנות ואמנות כגוף" אשר מוצגת באופן קבע בבית החולים. את הפרויקט הייחודי יזם שרון תובל, המפיק והאוצר של התערוכה בבית החולים.

בית חולים רפאל. צילום -מיכל סופיה טוביאס, אתר רשמי
בית חולים רפאל/אתר רשמי, צילום -מיכל סופיה טוביאס

במסגרת המיזם, מגיעים התלמידים מדי חודש לבית החולים ולומדים על התערוכה, היצירות, והאומנות הישראלית. בכדי להעמיק את ההיכרות עם תכני גוף האדם, בנוסף למפגש עם עולם האומנות, נפגשים התלמידים עם אנשי בית החולים רפאל מתחומים שונים. את כל המפגשים מובילה מיכל סופיה טוביאס, אמנית ובוגרת בצלאל.

כחלק מהפרויקט יוצרים התלמידים בעצמם במהלך השנה יצירות אומנות המבטאות את מה שלמדו. בסיום השנה יפעל בית החולים למכירת יצירות האומנות של הילדים מהפרויקט, כאשר כל ההכנסות ייתרמו להמשך פועלו החשוב של בית הספר נווה שרת, שכאמור משלב תלמידים בעלי מוגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully