וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור יהודה: מתחם נינג'ה חדש

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 17:49

פארק קנדה הופקע לכשנתיים לטובת עבודות הרכבת הקלה, אך יתרת השטח פותחה על ידי העירייה ובעזרת חברת נת"ע: נפתח מתחם נינג'ה ראשון, בוצעו שדרוגים בגינת הכלבים ובגינת המשחקים, הורחב מתחם כדורעף החופים ונסלל שביל הליכה חלופי

על רקע העבודות להקמת הקו הסגול של הרכבת הקלה בכביש 461, עיריית אור יהודה פעלה בחודשים האחרונים לבצע פיתוח מחדש של פארק קנדה שמרביתו הופקע זמנית לטובת חברת נת"ע. ראש העיר, ליאת שוחט, החליטה שבשטח שנותר עד להשבת הפארק בעוד כשנתיים יבוצע פיתוח של כלל האיזורים.

מתחם נינג'ה באור יהודה. צילום - דוברות אור יהודה, אתר רשמי
מתחם נינג'ה באור יהודה/אתר רשמי, צילום - דוברות אור יהודה

גולת הכותרת של הפארק היא מתחם נינג'ה חדש בהיקף של כ-500 מטר עם המתקנים המתקדמים ביותר. מאז שהוא נפתח, מאות בני נוער ואף מבוגרים עושים בו שימוש מדי יום ונהנים מהטיפוס על הקיר ומשאר המתקנים שמציע המקום. בנוסף, בוצעו שדרוג, הרחבה ופיתוח של מתחם כדורעף החופים-פוצ'יוולי, שודרגה סביבת גינת השעשועים, הסתיים שביל ההליכה החלופי שגם מואר לטובת הצועדים, נוספו מתקנים בגינת הכלבים והועתקה פינת ימי ההולדת שתושלם בימים הקרובים עם ספסלי ישיבה. במקביל, הועתקו עצי פיקוס אל הפארק כדי להעשיר את הסביבה בצל.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אמנם תושבי העיר ייהנו פחות מפארק קנדה בשנתיים הקרובות בשל העבודות לרכבת הקלה, אבל חשוב לי שעד שהפארק יחזור לחזקתנו, להעמיד את כלל השירותים שניתן. יש לי הרבה מאוד ביקורת על חברת נת"ע ועל קצב העבודה שלה, ובמיוחד בפתיחת צומת בן גוריון שהיה אמור כבר להיפתח לפני תשעה חודשים, אבל בפרויקט הזה צריך להודות לה על הנכונות לקדם את הפיתוח שחשוב כל כך למבקרי הפארק, וכן לנציג שלנו שמלווה את העבודות מראשיתן, משה פטל".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully