וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 תלמידים מתיכון בית אקשטיין יקבלו תעודת בגרות

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 17:45

השישה רשמו היסטוריה כשהשיגו תעודת בגרות מלאה בבית הספר לחינוך מיוחד בעיר בניהולו של מורדי גיגי, שזכה השנה למנהל מצטיין מחוז ת"א. ראש העיר, ליאת שוחט: "הישג בלתי רגיל"

6 תלמידים של תיכון בית אקשטיין לחינוך מיוחד באור יהודה עשו היסטוריה והשיגו תעודת בגרות מלאה. מדובר בתלמידים שרה בניסתי, זוהר מאיר, לי עם דיוויס, אריאל סוסן, גיל עד אלייזה ושירה כרסנטי. כידוע, תיכון בית אקשטיין בעיר הינו תיכון לחינוך מיוחד לתלמידים עם לקויות למידה הכולל שכבות ז' עד י"ב (50 אחוז מהתלמידים מגיעים מרחבי בקעת אונו).

בית אקשטיין אור יהודה. צילום - דוברות אור יהודה, אתר רשמי
בית אקשטיין אור יהודה/אתר רשמי, צילום - דוברות אור יהודה

במהלך שנות קיומו של התיכון, כמעט ולא היו זכאים תלמידיו לבגרות. בשנה שעברה התלמיד הראשון השלים את תעודת הבגרות, וכעת כאמור שישה תלמידים נוספים. חלק גדול מההישג ניתן לזקוף לזכות מנהל בית אקשטיין מורדי גיגי, שזכה השנה למנהל מצטיין מחוז ת"א. יחד עם גיגי עובד צוות חינוכי מסור שנותן את הנשמה לטובת התלמידים ובעקבות זאת גם ההישגים מגיעים.

"אני מברכת את ששת התלמידים של בית אקשטיין שהשיגו תעודת בגרות", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "אני לא בטוחה שכולם מבינים עד כמה מדובר בהישג בלתי רגיל ואני גאה בכל אחד ואחת מהתלמידים הללו וגם באלו שסיימו את לימודיהם ללא תעודה בזכות הדרך המשמעותית שהם חוו בבית הספר. תודתי נתונה למורדי גיגי ולצוות המדהים שעובד לצידו. התלמידים הללו מתמודדים עם אתגרים רבים ולמרות הכול עושים כמיטב יכולתם כדי להתמודד, ללמוד ולהפוך לאנשים התורמים לחברה ברוח הערכים שהם סופגים בבית הספר".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully