וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים ביבס בכנס באילת - "יש לסגור את המועצות הדתיות מיד"

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 12:20

בועידה הכלכלית השנתית של איגוד הגזברים של הרשויות המקומיות המתקיים באילת דיבר יו"ר המרכז לשלטון מקומי וראש עיריית מודיעין, חיים ביבס והתייחס למספר נושאים החשובים בהקשר לרשויות המקומיות

חיים ביבס בכנס באילת/יחצ

במהלך הכנס השנתי של איגוד הגזברים של הרשויות המקומיות התייחס ביבס להחלטת הממשלה לקדם מהלך לתאגוד מים אזורי נרחב: "לא ניתן לממשלה לקדם מהלכים לתאגוד אזורי נרחב על הראש של הרשויות. רוצים לצמצם את התאגידים כך שיהיו 25 רשויות בתאגיד אחד! כשהשירות של התאגיד יהיה גרוע, אל מי יבואו? רק לראשי הרשויות! אנחנו נאבק מול כוונות הממשלה, ולא נאפשר לקדם את התאגיד האזורי. בישראל הממשלה נוכחה לדעת כי השלטון המקומי הוא הגוף החזק והיציב ביותר במדינה. עכשיו עליה להוכיח שהיא לא מסתפקת בדיבורים יפים ובהצהרות על חשיבות השלטון המקומי, אלא שפועלת במעשים כדי לחזק את מי שמוכיח בכל יום את יכולותיו ומגיע לכל תושב ותושב".

חיים ביבס בכנס גזברים באילת. צילום - ארן דולב, אתר רשמי
חיים ביבס בכנס גזברים באילת/אתר רשמי, צילום - ארן דולב

על רשות המים אמר ביבס "הקימו גוף שלם של 240 פקידים, אין להם הרבה מה לעשות, משועממים" מדובר בגוף מיותר "240 פקידים שעולים עשרות מיליונים. וזה כאילו מותר לבזבז כספי ציבור. ואנחנו שיעילים מאוד משלמים את המחיר"

על המועצות הדתיות התייחס ומאר במהלך הכנס כי: "אני בתפיסת עולמי צריך לסגור את המועצות הדתיות, זה דבר מיותר הוא לא באמת נותן שירותים בנושאי דת ואני שאין לי מועצה דתית נותן הרבה יותר שירותי דת, כי הכסף שלי לא הולך לעסקנים הוא הולך לשירותי דת"

הועידה הכלכלית של גזברי הרשויות המקומיות מתקיימת בכל שנה בעיר אילת, בועידה משתתפים מאות גזברי הרשויות מכל רחבי הארץ, יו"ר איגוד הגזברים, אריה ברדוגו: "הכנס הזה הוא כנס מצויין ומעשיר עבורנו גזברי הרשות המקומית, אנחנו תמיד רוצים להתקדם ולקדם את הרשויות, לקבל כח מהרשות המרכזית כדי שבשורה התחתונה כל תושבי המדינה יקבלו שירות ואיכות חיים בצורה הטובה ביותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully