וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטנקים כבשו את אשקלון

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 16:34

אשקלון מעודדת גיוס משמעותי לצה"ל - תערוכת ציוד לחימה מתקדם, שיחות מוטיבציה עם בני נוער וסיוע ישיר מאנשי מיט"ב של לשכת הגיוס; בשיאם של היומיים המיוחדים יתקיים כנס מתגייסים

בעיריית אשקלון עמלים רבות על מנת לעודד גיוס משמעותי לצה"ל ומי שאמונים על כך הם אנשי מנהל החינוך, אגף תרבות נוער וספורט שפועלים לילות כימים על מנת לעודד את בני הנוער לגיוס משמעותי באמצעים שונים כמו קשר עם לוחמים, שיחות מוטיבציה, מפגש עם אנשי צבא והקניית ערכים של תרומה משמעותית למדינה.

לאחר עבודה מאומצת של אנשי האגף ובעידודו של ראש העיר, תומר גלאם, יתקיימו באשקלון היום ומחר, יומיים מרתקים במיוחד, במסגרת פרויקט 'יום צה"ל ברשות' שמטרתו חיבור בין לוחמי צה"ל לבני הנוער של אשקלון, הוריהם וכלל תושבי העיר. במהלך יומיים אלו יתקיימו תערוכות נשק וציוד לחימה מתקדם, ייערכו שיחות של לוחמים מחילות השדה עם בני הנוער מהעיר שיבקרו בתערוכה, תתקיים שיחה של מפקד לשכת הגיוס עם הורי המתגייסים, וגם המועמדים לשירות הבטחון יקבלו סיוע בזמן אמת מאנשי מיט"ב בלשכת הגיוס.

האירוע יתקיים ברחבת הכורכר בסמוך לטיילת בר כוכבא ויחל בשעות הבוקר, למתחם יגיעו תלמידי אשקלון שייפגשו עם קציני מיון שיסייעו בשיבוצם ובקבלת מיונים לתפקידים בהם הם מעוניינים. בנוסף במקום תתקיים תערוכת כלים צבאיים שתכלול טנק מרכבה, רכבי האמר, תומ"ת, סימולטור חיל האוויר ועוד. בין השעות 15:00-19:00 ימשיכו קציני המיון לסייע לצעירים לפני גיוס והקהל הרחב מוזמן להגיע למתחם ליהנות ולצפות בכלים הצבאיים המוצגים במתחם.

עידוד גיוס באשקלון. צילום - סיון מטודי, אתר רשמי
עידוד גיוס באשקלון/אתר רשמי, צילום - סיון מטודי
צה"ל באשקלון. צילום- סיון מטודי, אתר רשמי
צה"ל באשקלון/אתר רשמי, צילום- סיון מטודי

ראש העיר, תומר גלאם: "בפעם הראשונה בתולדות העיר מתקיים אירוע עוצמתי, חשוב ומרשים שכולו חיבור בין צה"ל לעיר אשקלון. אני גאה ונרגש להזמין את כלל תושבי העיר ליהנות ולחוות את צה"ל שלנו מקרוב ומודה לכל הגורמים ברשות ובצה"ל על שיתוף הפעולה שהוציא לדרך את הפרויקט הזה. יש לנו נוער ערכי ואיכותי בעיר ואני משוכנע שהפעילות תסייע בשיבוץ נכון עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully